,,einde der tijden''
Re: ,,einde der tijden''
Bizar. Dat dit in zo’n georganiseerd en dichtbevolkt land als NL nog voorkomt.
Overigens het meest triest voor de kinderen.
Overigens het meest triest voor de kinderen.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
- J.C. Philpot
Ik lees in het RD:Bruna schreef: Overigens het meest triest voor de kinderen.
RD schreef: De politie zegt dat het gaat om meerderjarige mensen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
Ik vraag me wel af wat hierin de bevoegdheid van de politie is. Volgens mij is iedereen vrij om in huis het einde der tijden af te wachten.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Las dit bij de Telegraaf, bizar verhaal.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1950120 ... -in-kelderDe kinderen zouden geen idee hebben dat er ook nog andere mensen op de wereld bestonden. Waar de moeder is, is niet bekend. De mogelijkheid bestaat dat zij ’begraven ligt’ op het terrein, aldus de zender.
- J.C. Philpot
Dat maakt het verhaal inderdaad anders. Vreemt dat her RD dat niet meld.kerkganger schreef:Las dit bij de Telegraaf, bizar verhaal.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1950120 ... -in-kelderDe kinderen zouden geen idee hebben dat er ook nog andere mensen op de wereld bestonden. Waar de moeder is, is niet bekend. De mogelijkheid bestaat dat zij ’begraven ligt’ op het terrein, aldus de zender.
George Whitefield
George Whitefield
Ik lees op NOS -zelfs in de kop van het artikel- wat anders.J.C. Philpot schreef:Ik lees in het RD:Bruna schreef: Overigens het meest triest voor de kinderen.RD schreef: De politie zegt dat het gaat om meerderjarige mensen.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
- J.C. Philpot

George Whitefield
George Whitefield
Je kunt toch kind van íemand zijn én volwassen? Vermoedelijk zullen de kinderen in deze situatie zijn opgegroeid.J.C. Philpot schreef:Dat maakt het verhaal inderdaad anders. Vreemt dat her RD dat niet meld.kerkganger schreef:Las dit bij de Telegraaf, bizar verhaal.
Ik lees over zes meerderjarigen (schrijft de politie).
- J.C. Philpot
Dat zou inderdaad kunnen, maar de Telegraaf zegt: de kinderen zijn tussen de zestien en 25 jaar.Jongere schreef:Je kunt toch kind van íemand zijn én volwassen? Vermoedelijk zullen de kinderen in deze situatie zijn opgegroeid.J.C. Philpot schreef:Dat maakt het verhaal inderdaad anders. Vreemt dat her RD dat niet meld.kerkganger schreef:Las dit bij de Telegraaf, bizar verhaal.
Ik lees over zes meerderjarigen (schrijft de politie).
George Whitefield
George Whitefield
Het is dus de vraag of het allemaal vrijwillig was. Zo niet, dan is ten aanzien van de kinderen sprake van wederrechtelijke vrijheidsberoving. Een zaak voor de politie, lijkt me dat, en een zorg voor de samenleving.
Wat ik me dan afvraag, hoe is het dan gegaan met betalingen etc. Bankzaken, verzekeringen , overheids zaken. Mensen moeten toch contact momenten hebben gehad?
Bijna 27 geleden verdween Willeke Dost uit Koekange spoorloos. De oudste zoon is 25. Koekange ligt 5 km van Ruinerwold. Het is maar een gedachte, maar het een zou zo maar met het ander te maken kunnen hebben...
-
Vanaf de boerderij waar Willeke verdween is het 'maar' 5 minuten en 3km naar de boerderij in Ruinerwold volgens Google Maps op basis van de straatnamen.... Maargoed, laten we niet teveel speculeren.Ouddorp schreef:Bijna 27 geleden verdween Willeke Dost uit Koekange spoorloos. De oudste zoon is 25. Koekange ligt 5 km van Ruinerwold. Het is maar een gedachte, maar het een zou zo maar met het ander te maken kunnen hebben...
Laatst gewijzigd door kerkganger op 15 okt 2019, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
En vader lag op bed, hij had een herseninfarct gehad.

Vooralsnog zie ik het verband niet.Ouddorp schreef:Bijna 27 geleden verdween Willeke Dost uit Koekange spoorloos. De oudste zoon is 25. Koekange ligt 5 km van Ruinerwold. Het is maar een gedachte, maar het een zou zo maar met het ander te maken kunnen hebben...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon