als jij het programma van GroenLinks goedkoop vindt, is het inderdaad een goedkoop antwoord.
kzou het zelf niet beter kunnen verwoorden eigenlijk.
[Aangepast op 10/5/03 door Adje]
Criminele junk kost bijna 500.000 euro per jaar
- ndonselaar
- Contacteer:
Ik beweer nergens dat het programma van Groen Links goedkoop is, wel waarop je jezelf blijkbaar van de netelige vraag afmaakt.
Graag toch een antwoord op de vraag hoe 'gerechtigheid' en 'barmhartigheid' dienen te functioneren in onze rechtsorde.
Graag toch een antwoord op de vraag hoe 'gerechtigheid' en 'barmhartigheid' dienen te functioneren in onze rechtsorde.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Oke ik ben dus een idealist als ik denk dat ik nog dingen kan veranderen. Gelukkig zijn er nog idealisten in deze wereld die zich inzetten vor een ander. En gelukkig maar anders zouden er weinig verpleegkundigen zijn.
Ik blijf er bij dat ik door mijn houding en door wie en wat ik ben een verschil kan maken.
Ik blijf dan ook mijn best doen om mensen te laten veranderen. En ik hoop dat er mensen zijn die mij daarbij willen blijven helpen.
Ik blijf er bij dat ik door mijn houding en door wie en wat ik ben een verschil kan maken.
Ik blijf dan ook mijn best doen om mensen te laten veranderen. En ik hoop dat er mensen zijn die mij daarbij willen blijven helpen.