Criminele junk kost bijna 500.000 euro per jaar

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Rokers die je dwingt te stoppen hebben hier ook moeiet mee maar als ze weten waar ze vor stoppen (bijv gezondheid) dan bereik je veel meer
Rokers begaan over het algemeen geen criminele daden, zoals veel junks. Dus dit kun je niet met elkaar vergelijken.
Jelle

Bericht door Jelle »

Het gaat over criminele junks, waar ondertussen al heel wat voor gedaan en geregeld is, maar waarbij niets helpt.
Moeten we dan als maatschappij aanvaarden dat onze spullen worden vernield, gestolen en noem mara op.
Ja zover zijn we al gekomen dat van de criminelen junk alles goed gepraat moet worden en dat men hem nog maar eens extra over zijn bol moet aaien.
Nou dat aaien gaat vanzelf over op het moment dat je erachter komt dat er door zo´n crimineel voor de derde keer weer eens je radio/cdspeler uit je auto is gejat en je weer voor de kosten en de overlast mag opdraaien.
Nou houdt er rekening mee dat ik die figuur dan zelf wel eens een flinke opzwieper wil geven.
Kijk is dat is nu onze tolerantie overheid die maar praat en maar blijft praten terwijl half Nederland leeg geroofd wordt door dergelijke lui.
Nee oppakken en opsluiten en net wat tukkertje zegt, er komen asielzoekerscentra leeg sluit ze daarop en zet ze eens aan het werk. en houdt ze eens buiten de maatschappij zodat ik ook eens wat langer met mijn autoradio kan doen.
De tijd dat ik nog tolerant wilde zijn tegenover dergelijke figuren is inmiddels al lang op en voorbij.
:ha
Jelle

Bericht door Jelle »

Lo Ruchama en Breekijzertje ik zet dit ff heel overdreven neergezet. maar zo gaat het in de praktijk nu wel.
We mogen niets van deze mensen zeggen en we moeten ze maar steeds met liefde behandelen.
Die liefde hebben ze nu al vele jaren ontvangen en wat is het resultaat? dat ze nog maar jatten en vernielen.
Het is toch verschrikkelijk dat de maatschappij altijd maar voor hen moet opdragen. nee mijn standpunt blijft wat ik vroeger thuis ook voorgehouden kreeg: Wie niet luisteren wil moet maar voelen en de tijd van luisteren is voorbij en nu moeten ze maar eens voelen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Zo is het maar net Jelle. Dat linkse geneuzel begin ik aardig zat te worden. Praten , praten en nog eens praten.

:(:(:(
Adje

Bericht door Adje »

Het gaat erom dat zijn gedrag veranderd. En dat kan alleen met harde hand volgens mij. Anders luisteren ze toch niet
inderdaad, praten helpt niet. Al die mensen die vissen martelen door ze aan een touwtje met haak uit het water te halen moeten met de knuppel duidelijk gemaakt worden dat het echt niet kan..... Praten helpt toch niet....

:!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Al die mensen die vissen martelen door ze aan een touwtje met haak uit het water te halen moeten met de knuppel duidelijk gemaakt worden dat het echt niet kan
Wel een beetje off-topic;););)

Kan nog wel een topicje voor openen als je dat wil.

[Aangepast op 9/5/03 door tukkertje]
Adje

Bericht door Adje »

zie het verband, jochie, zie het verband....
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oeps, ik ben verslaafd aan het vissen. Wat nu. :D:D:D:D:D

Kom jij met de knuppel Adje. Lijkt me leuk.

Kun je zwemmen??????:,:,:,
Adje

Bericht door Adje »

je snapt het werkelijk niet he.....

arme tukkertje....
Jelle

Bericht door Jelle »

Het maakt me niet uit hoe men dit probleem oplost maar het moet in elk geval opgelost worden.
De periode van praten hebben we nu duidelijk allang gehad is dus voorbij en deze gasten willen dus niet luisteren en denken de maatschappij dan maar te kunnen blijven beroven. Nou dat kan natuurlijk niet geaccepteerd worden en zal dan ook duidelijk gestraft moeten worden.
Bij mij toch ook? Als ik de boel in brand steek of de de nodige spullen jat en wordt betrapt wordt ik ook voor de rechter gesleept en betraft, nou doe dait dan ook bij deze gasten.
Maar zodra praten niet helpt dan maar gedwongen opname om af te kikken en maar dit kunnen we zeker niet accepteren dat men op deze wijze doorgaat.
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Iedereen praat wel lekker langs elkaar heen zo..

Adje: bij sommige mensen heeft praten geen nut, dat merk je. :( Blijkbaar gaan deze mensen ervan uit dat iedereen is zoals zij.
Adje

Bericht door Adje »

ochja, lebaoth, bij het lezen van een topic als deze geef ik Sartre groot gelijk, wanneer hij Garcin laat zeggen: 'de hel, dat zijn de anderen'...

kvind het allang niet meer vreemd dat 'christenen' vaak minachtend aangekeken worden... je roept het over jezelf uit met zo'n totaal onchristelijke houding.

[Aangepast op 10/5/03 door Adje]
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

De discussie gaat duidelijk de verkeerde kant op.

Nogmaals Ad geef nu eens duidelijk antwoord op de vraag hoe bij jouw in de rechtsorde 'gerechtigheid' en 'barmhartigheid' functioneert.

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Adje

Bericht door Adje »

hoezo 'nogmaals'?

ik kan me uitstekend hierin vinden.

alleen ik ben het nog niet helemaal uit over die soft-drugs

[Aangepast op 10/5/03 door Adje]
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Dit vind ik een goedkoop antwoord Adje.

Mijn vraag is nog niet beantwoord. Graag zou ik die toch beantwoord zien.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Plaats reactie