Verboden te lachen

Plaats reactie
tukkertje
Contacteer:

Verboden te lachen

Bericht door tukkertje »

In de strijd tegen de besmettelijke longziekte SARS hebben de Filipijnse autoriteiten een verbod afgekondigd op lachen en spreken in alle liften van de luchthaven in de hoofdstad Manila.

Ook mensen die op de grond van het Ninoy Aquino International Airport spugen, kunnen rekenen op een boete. Dat heeft de algemeen directeur van de luchthaven maandag bekendgemaakt.
Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
In de strijd tegen de besmettelijke longziekte SARS hebben de Filipijnse autoriteiten een verbod afgekondigd op lachen en spreken in alle liften van de luchthaven in de hoofdstad Manila.

Ook mensen die op de grond van het Ninoy Aquino International Airport spugen, kunnen rekenen op een boete. Dat heeft de algemeen directeur van de luchthaven maandag bekendgemaakt.
Ik heb eens gelezen dat Filippijnen de hele dag kunnen (glim)lachen, dit verbod moet dus wel erg hard aankomen daar. Dan mag je daar zeker nu ook geen moppen meer vertellen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Zal een mooie saaie boel worden daar.:,:,:,
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

glimlachen zal toch wel mogen? Huilen kan anders ook flink onhygiënisch zijn!
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik had het ook gelezen en mijn collega reageerde zo "bij ons wordt ook niet gelachen in de lift alleen hoeven ze het niet te verbieden.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie