Nou, dan heb ik het goed ingeschat.samanthi schreef:Oh dat zei mijn moeder vroeger ook alJantje schreef:Nee hoor. Jij telt voor 10.samanthi schreef:Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,

Nou, dan heb ik het goed ingeschat.samanthi schreef:Oh dat zei mijn moeder vroeger ook alJantje schreef:Nee hoor. Jij telt voor 10.samanthi schreef:Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,
Helemaal niet leukJantje schreef:Nou, dan heb ik het goed ingeschat.samanthi schreef:Oh dat zei mijn moeder vroeger ook alJantje schreef:Nee hoor. Jij telt voor 10.samanthi schreef:Het valt wel op dat de mannen het meest vertegenwoordigd zijn,
Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Ik vind het geen mooi plaatje ook.
Met welke reden heb je de foto van de kerk ingewisseld voor deze?
Oeps... Wel mooie symboliek trouwens. Ik doe je het niet na!samanthi schreef:Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Schilder je vaker?samanthi schreef:Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Het is een van mijn hobby'sFramboos schreef:Schilder je vaker?samanthi schreef:Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Oeps.... die @Marasamanthi schreef:Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Ik moest denken aan een Engels rijmpje dat ik ooit las. Helaas kan ik het nergens terugvinden, dus als het Engels niet klopt ligt dat aan mij en niet aan het rijmpje...Jantje schreef:Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
Calvinistisch rijmpje zegMannetje schreef:Ik moest denken aan een Engels rijmpje dat ik ooit las. Helaas kan ik het nergens terugvinden, dus als het Engels niet klopt ligt dat aan mij en niet aan het rijmpje...Jantje schreef:Het forum is saai, op dit tijdstip althans.
A Christian on his way to heaven,
Should be in bed before eleven
and should go out before seven.
O.samanthi schreef:Nou ja die heb ik zelf geschilderdMara schreef:Samanthi, ik begrijp jouw nieuwe avatar niet helemaal.![]()
Tja, wat moet ik nu zeggen?Terri schreef:Oeps.... die @Mara
Ongelofelijk. Sorry misschien?Mara schreef:Tja, wat moet ik nu zeggen?![]()
Dan kan je niet meer van je anonieme status afHersteldHervormd schreef:Even iets anders:
Ik heb sinds vandaag een Opel Zafira 2.2 uit 2002 te koop. Hij heeft 158xxx kilometer gelopen NAP. Een 7 zitter. Motorisch istie prima. Ik vermoed wel dat de uitlaat lek of op z'n minst los hangt. Eigenlijk weet ik te weinig om hem aan iemand van jullie te verkopen![]()
Straks is er veel mee aan de hand
TsjaGeytenbeekje schreef:Dan kan je niet meer van je anonieme status afHersteldHervormd schreef:Even iets anders:
Ik heb sinds vandaag een Opel Zafira 2.2 uit 2002 te koop. Hij heeft 158xxx kilometer gelopen NAP. Een 7 zitter. Motorisch istie prima. Ik vermoed wel dat de uitlaat lek of op z'n minst los hangt. Eigenlijk weet ik te weinig om hem aan iemand van jullie te verkopen![]()
Straks is er veel mee aan de hand