Wat bedoel je met de laatste zin?Geytenbeekje schreef:Ook welkom, ook een fileerder ?Silo schreef:Een héle andere predikant dan ds. Meeuse.
Afscheid en intrede [2]
Re: Afscheid en intrede [2]
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
links-rechts-midden hokjes denker.pierre27 schreef:Wat bedoel je met de laatste zin?Geytenbeekje schreef:Ook welkom, ook een fileerder ?Silo schreef:Een héle andere predikant dan ds. Meeuse.
Re: RE: Re: Afscheid en intrede [2]
Wie heb ik hier gequoot?-DIA- schreef:Ik hoop vanavond een berichtje te sturen.GerGem schreef: Ik heb een opname hiervan.
Graag een PB die hem wil hebben.
Ik ziet het berichtje niet meer....

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Om verwarring te voorkomen: Dit gaat over een berichtje van maanden terug!...-DIA- schreef:Ik hoop vanavond een berichtje te sturen.GerGem schreef: Ik heb een opname hiervan.
Ik heb nu verschillende aanvragen via pb, maar van vandaag heb ik helaas niet...
-
- Verbannen
Dat is wel vreemd dan. Want onder jouw forumnaam heeft het door @DIA geciteerde bericht vanmiddag wel online gestaan. En kort nadat @DIA het heeft geciteerd is het weer verwijderd.GerGem schreef:Om verwarring te voorkomen: Dit gaat over een berichtje van maanden terug!...-DIA- schreef:Ik hoop vanavond een berichtje te sturen.GerGem schreef: Ik heb een opname hiervan.
Ik heb nu verschillende aanvragen via pb, maar van vandaag heb ik helaas niet...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Op pagina 1 van dit topic is op gereageerd. Gisteren heb ik dit niet gezegd nogmaalsJantje schreef:Dat is wel vreemd dan. Want onder jouw forumnaam heeft het door @DIA geciteerde bericht vanmiddag wel online gestaan. En kort nadat @DIA het heeft geciteerd is het weer verwijderd.GerGem schreef:Om verwarring te voorkomen: Dit gaat over een berichtje van maanden terug!...-DIA- schreef:Ik hoop vanavond een berichtje te sturen.GerGem schreef: Ik heb een opname hiervan.
Dat klopt. Ik hoop alleen dat je hiermee geen waardeoordeel velt.Silo schreef:Een héle andere predikant dan ds. Meeuse.
Wat is toch de reden dat diensten in de GG zo vaak op slot gaan?
Deze diensten zijn vaak nog wel terug te luisteren, maar dat is nu ook niet het geval.
Deze diensten zijn vaak nog wel terug te luisteren, maar dat is nu ook niet het geval.
Niks achter zoeken. Gewoon accepteren.KGPHP schreef:Wat is toch de reden dat diensten in de GG zo vaak op slot gaan?
CvdW schreef:Niks achter zoeken. Gewoon accepteren.KGPHP schreef:Wat is toch de reden dat diensten in de GG zo vaak op slot gaan?

- J.C. Philpot
Misschien omdat deze diensten vaak erg explosief besproken worden op fora als deze, en dat de diensten daar niet voor bedoelt zijnKGPHP schreef:Wat is toch de reden dat diensten in de GG zo vaak op slot gaan?

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Geldt dat dan alleen voor de GG?J.C. Philpot schreef:Misschien omdat deze diensten vaak erg explosief besproken worden op fora als deze, en dat de diensten daar niet voor bedoelt zijnKGPHP schreef:Wat is toch de reden dat diensten in de GG zo vaak op slot gaan?
Alle diensten van de PKN en CGK en HHK (dacht ik) zijn toch ook gewoon te beluisteren? En gebeurt er daarna niks geks hier.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- J.C. Philpot
Ik ben ook voor een open verspreiding van het Woord, hoor.Mara schreef: Geldt dat dan alleen voor de GG?
Alle diensten van de PKN en CGK en HHK (dacht ik) zijn toch ook gewoon te beluisteren? En gebeurt er daarna niks geks hier.
Maar GG preken lijken soms meer discussie op te roepen als HHK preken bijvoorbeeld. Over het waarom laat ik me niet over uit, want ik ben (ondanks mijn respect voor dit kerkverband) geen GGer.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
De sloten zijn ook om te voorkomen dat ermee gespot wordt. Want de gemiddelde Nederlander zal deze taal niet herkennen. En nog minder de zaken die worden gezegd.
Later is (wellicht) ook het zo hoog gewaardeerde privacy-gebeuren erbij betrokken.
Later is (wellicht) ook het zo hoog gewaardeerde privacy-gebeuren erbij betrokken.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ook al spotten er 1000 mensen mee en er komt er 1 tot bekering door het luisteren van de preek, is het beter om het gewoon open te laten staan. Wie weet mag het een middel tot bekering van deze of gene zijn toch?-DIA- schreef:De sloten zijn ook om te voorkomen dat ermee gespot wordt. Want de gemiddelde Nederlander zal deze taal niet herkennen. En nog minder de zaken die worden gezegd.