het slechtste in mensen opwekken

Fenomeen

Bericht door Fenomeen »

Ach, het is weer eens wat anders dan CNN.

Men maakt mekaar maar af hoor, en als men dat uitgebreid wil etaleren gaat men ook maar z'n gang.
Ik zap er wel voorbij.

Ik neem aan dat er volwassenen aan mee doen die dat vrijwillig doen.
Sinds Idols mag je ook ongegeneerd kunsten van psychiatrische patienten laten zien.
Dat vindt men leuk. :-(
parsifal

Bericht door parsifal »

Wit schaap, je zei dat repressie nooit goed is: Hoe absoluut is deze uitspraak?

Mag je mensen tegen zichzelf beschermen? Door de vrijheid van meningsuiting te beperken. Beroep je niet al te veel op de wet, want ook daar is de vrijheid van meningsuiting in beperkt. Zo is het drukken of bezitten van "Mein Kampf" verboden. Ook het ontkennen van de Holocaust is verboden en strafbaar.
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik wil weten waar je staat. Moet dit allemaal ook onder de vrijheid van meningsuiting gaan vallen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Iedereen heeft recht op een eigen mening. Maar er zijn ook nog zoiets als normen en waarden.
Of gelden die niet voor jou wit lam

tukker
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk
wiccan girl

de titel van het bnn programma is dusdanig duidelijk dat je op voorhand een oordeeel kan stellen op dit programma.

Als je alsnog dit programma moet bekijken om te begrijpen waar het over gaat dan denk ik dat je gewoon nieuwsgierig bent naar die vuiligheid
don't judge the book by it's cover....

Zo'n funzige titel is alleen om mensen te trekken... dan kan het programma nog steeds wel degelijk zijn.... En wat is er mis met nieuwsgierigheid... Ik denk dat het beter is om nieuwsgierig te zijn en kijken wat iets nou echt is dan koppig te zijn en het al bij voorbaat af keuren...
Loïs

Bericht door Loïs »

Is het serieus verboden de Holocaust te ontkennen?
Hoe zit het dan met 'de zwarte weduwe' en haar 'aanhangers'?
Loïs

Bericht door Loïs »

OK
Plaats reactie