Geniet er van! Ik vind het ook altijd mooi om er heen te gaan; dit keer niet, al bij de Duikenburgse dagen geweest.huisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Genieten van de laatste vakantiedag.
-
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Wij gaan er zaterdag heen!(de enige dag dat ik niet hoef te werken van de 4 dagen dat het is)Orchidee schreef:DAT snap ik nu weer niethuisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Echt ongelofelijk dat je je daar als christen thuis voelt, ik schaam me plaatsvervangend voor het hele commerciële circus dat met een zgn bitterzoet christelijk sausje is overgoten
Heeft niets met christelijk te maken, laat staan met de reformatie.
Ik snap niet dat je dat niks vind, juist leuk!
Ik heb het al maanden van tevoren in mijn agenda staan, heerlijk een dagje uit samen met moeders.
Kraampjes kijken, geld uitgeven en mensen ontmoeten. En na afloop helemaal op zijn van het geslenter.
De afgelopen 2 jaar konden we niet ivm vakantie of de verjaardag van mijn nichtje en dat vond ik echt jammer, ben blij dat we dit jaar weer gaan!
En meestal gaan we na afloop ergens op een terrasje in Barneveld nog wat eten voordat we de trein weer in gaan, echt een dagje uit!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Veel plezier hoor!aggieoudje schreef:Wij gaan er zaterdag heen!(de enige dag dat ik niet hoef te werken van de 4 dagen dat het is)Orchidee schreef:DAT snap ik nu weer niethuisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Echt ongelofelijk dat je je daar als christen thuis voelt, ik schaam me plaatsvervangend voor het hele commerciële circus dat met een zgn bitterzoet christelijk sausje is overgoten
Ik heb het al maanden van tevoren in mijn agenda staan, heerlijk een dagje uit samen met moeders.
Kraampjes kijken, geld uitgeven en mensen ontmoeten. En na afloop helemaal op zijn van het geslenter.
De afgelopen 2 jaar konden we niet ivm vakantie of de verjaardag van mijn nichtje en dat vond ik echt jammer, ben blij dat we dit jaar weer gaan!
En meestal gaan we na afloop ergens op een terrasje in Barneveld nog wat eten voordat we de trein weer in gaan, echt een dagje uit!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Helma en ik staan in de kraam van Schreeuw om Leven tot drie uur, misschien zien we je?aggieoudje schreef:Wij gaan er zaterdag heen!(de enige dag dat ik niet hoef te werken van de 4 dagen dat het is)Orchidee schreef:DAT snap ik nu weer niethuisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Ik staat er ook vrijdag tot drie uur, ik kijk naar jullie uit.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Dat zei je niet tegen mij @OrchideeOrchidee schreef:Veel plezier hoor!aggieoudje schreef:
Wij gaan er zaterdag heen!(de enige dag dat ik niet hoef te werken van de 4 dagen dat het is)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Orchidee schreef:Voortschrijdend inzicht heet dat
"Vroegaehhh" vond ik zulke markten/beurzen ook leuk!
En nee ik kom ook niet meer op braderieën ed, kerkelijke verkopingen heb ik op z'n zachtst gezegd ook een hekel aan.
Soms word je in het leven verrassend genoeg door jongere mensen de ogen geopend

Met Oes mee. Weet je nog?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Ik hoop dat jij er ook een plezierige tijd hebt gehad @Huismanhuisman schreef:Dat zei je niet tegen mij @OrchideeOrchidee schreef:Veel plezier hoor!aggieoudje schreef:
Wij gaan er zaterdag heen!(de enige dag dat ik niet hoef te werken van de 4 dagen dat het is)
En meestal gaan we na afloop ergens op een terrasje in Barneveld nog wat eten voordat we de trein weer in gaan, echt een dagje uit!Maar @aggieoudje veel plezier.
Zelfs ik vond het wel aardig en heb de omzet van de reformatorische ondernemers flink verhoogd.

Dat ik het niet snap en niet (meer) naar zulke evenementen ga wil niet zeggen dat ik een ander iets misgun

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nou idd, was heus leuk maar ga echt niet meer naar zulke dingen toeMara schreef:Orchidee schreef:Voortschrijdend inzicht heet dat
En nee ik kom ook niet meer op braderieën ed, kerkelijke verkopingen heb ik op z'n zachtst gezegd ook een hekel aan.
Soms word je in het leven verrassend genoeg door jongere mensen de ogen geopend![]()
Dat was een zgn brocantemarkt.
Moest nog dik entree betalen en de prijzen voor ouwe meuk waren schrikbarend (de rest ook trouwens)
Maar met @Oes samen was gezellig

Hoop dat ze nog lang plezier heeft gehad van de droogmolen

En owww wat is er véél veranderd en gebeurt in die paar jaar.
In haar en in mijn leven

Hadden we toen niet kunnen bedenken

Volgens mij heeft ze hem nog. Ze is zuunig op haar spulletjesOrchidee schreef:Nou idd, was heus leuk maar ga echt niet meer naar zulke dingen toeMara schreef:Orchidee schreef:Voortschrijdend inzicht heet dat
Soms word je in het leven verrassend genoeg door jongere mensen de ogen geopend![]()
Dat was een zgn brocantemarkt.
Moest nog dik entree betalen en de prijzen voor ouwe meuk waren schrikbarend (de rest ook trouwens)
Maar met @Oes samen was gezellig
Hoop dat ze nog lang plezier heeft gehad van de droogmolen

Nu heb je de kringloop, kost bijna niks.
En mooie dingen soms.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- FlyingEagle
Ander huis gekochtTerri schreef:Dat kan zo maar van alles betekenen. Hopelijk iets goeds!FlyingEagle schreef:Naar de notaris

- J.C. Philpot
Gisteren heb ik de vallen anders neergezet, en nu met kaas.J.C. Philpot schreef:Muizenvallen plaatsen. Ik zag ze de laatste tijd vaker, en vanavond zag ik er 1 de spouwmuur in gaan. Gelijk vallen geleend.
Zojuist geconstateerd dat de eerste muis met zijn gezicht in de klem zit!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Mijn dochter moest daar vandaag bruidsmodeshow lopen, dus ik ging met mijn zus. We hadden een vrijkaartje.
Gister viel haar teen operatie nogal tegen, dus helaas kon mijn dochter niet. Wij zijn toen wel geweest. Voor mij hoeft het niet perse. Ik vind de Duikenburgse dagen wat gemoedelijker. Minder commercieel. En meer (vooral goede) ontmoetingen bij de Duikenburg
En aan mij verdienen de ondernemers niet zo veel
Heb met mijn zus wat gekocht om te eten en daarnaast nog 20 euro uitgegeven voor een vest. That's it. De goede doelen had ik 2 weken geleden al gehad in Echteld. Daar was ik met mijn ouders.
Gister viel haar teen operatie nogal tegen, dus helaas kon mijn dochter niet. Wij zijn toen wel geweest. Voor mij hoeft het niet perse. Ik vind de Duikenburgse dagen wat gemoedelijker. Minder commercieel. En meer (vooral goede) ontmoetingen bij de Duikenburg
En aan mij verdienen de ondernemers niet zo veel

Heb met mijn zus wat gekocht om te eten en daarnaast nog 20 euro uitgegeven voor een vest. That's it. De goede doelen had ik 2 weken geleden al gehad in Echteld. Daar was ik met mijn ouders.
Gefeliciteerd!!!FlyingEagle schreef:Ander huis gekochtTerri schreef:Dat kan zo maar van alles betekenen. Hopelijk iets goeds!FlyingEagle schreef:Naar de notaris
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Ik ben ook dol op kaas..J.C. Philpot schreef:Gisteren heb ik de vallen anders neergezet, en nu met kaas.J.C. Philpot schreef:Muizenvallen plaatsen. Ik zag ze de laatste tijd vaker, en vanavond zag ik er 1 de spouwmuur in gaan. Gelijk vallen geleend.
Zojuist geconstateerd dat de eerste muis met zijn gezicht in de klem zit!

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry