Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Valkenshow in Chateau de Talmont
- J.C. Philpot
Met een blik bier in de tuin, boek lezen, takken Appelboom stutten, muizenvallen herschikken. Vanavond naar Urker mannenkoor Hallelujah.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Boek lezen in de tuin? Het regent en hagelt hier al een aantal uren. beter dan 40CJ.C. Philpot schreef:Met een blik bier in de tuin, boek lezen, takken Appelboom stutten, muizenvallen herschikken. Vanavond naar Urker mannenkoor Hallelujah.
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Ow geweldig! Fijne avondJ.C. Philpot schreef:Met een blik bier in de tuin, boek lezen, takken Appelboom stutten, muizenvallen herschikken. Vanavond naar Urker mannenkoor Hallelujah.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- J.C. Philpot
Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Enige vis verorberd?J.C. Philpot schreef:Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
- Dodo
Oeioei. Je bent op Urk geweest, niet in. Ligt heel gevoelig daar.J.C. Philpot schreef:Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
- J.C. Philpot
Nee. Alleen heerlijk gezongen.Zeeuw schreef:Enige vis verorberd?J.C. Philpot schreef:Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
George Whitefield
George Whitefield
Met een koor of zingen in de zomer?J.C. Philpot schreef:Nee. Alleen heerlijk gezongen.Zeeuw schreef:Enige vis verorberd?J.C. Philpot schreef:Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
Dat lijkt me erg mooi
Sorry ik las het nu, was het mooi de mannen?
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Zingen in de zomer? Iemand ervaring? Is volgens mij erg druk. 14 augustus is Crescendo er. Lijkt me prachtig. Is zo'n avond de moeite waard?J.C. Philpot schreef:Nee. Alleen heerlijk gezongen.Zeeuw schreef:Enige vis verorberd?J.C. Philpot schreef:Dank. Het was goed om in Urk te zijn.
- J.C. Philpot
Zingen in de zomer met koor inderdaad. Was wel erg druk. Misschien ligt het aan het koor van vanavond, maar als je een half uur van te voren er was moest je al naar het kerkje aan de zee met videoscherm.
Maar ik vond het een erg mooie avond.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 31 jul 2019, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
George Whitefield
George Whitefield
Lijkt me egt heel mooiJ.C. Philpot schreef:Zingen in de zomer met koor inderdaad. Was wel erg druk. Misschien ligt het aan het koor van vanavond, maar als je een half uur van te voren er was miest je al naar het kerkje aan de zee met videoscherm.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
DAT snap ik nu weer niethuisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)

Echt ongelofelijk dat je je daar als christen thuis voelt, ik schaam me plaatsvervangend voor het hele commerciële circus dat met een zgn bitterzoet christelijk sausje is overgoten

Heeft niets met christelijk te maken, laat staan met de reformatie.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nounounou. Ik heb ook helemaal niets met zulke evenementen en mijdt ze ook. Maar je draaft wel door. Een christen kan daar prima komen, uiteraard.Orchidee schreef:DAT snap ik nu weer niethuisman schreef:Ik ga met huisvrouw en een huisdochter naar het terdege zomerfair (gedwongen maar je moet flexibel zijn heb ik op dit forum geleerd.)
Echt ongelofelijk dat je je daar als christen thuis voelt, ik schaam me plaatsvervangend voor het hele commerciële circus dat met een zgn bitterzoet christelijk sausje is overgoten
Heeft niets met christelijk te maken, laat staan met de reformatie.