Freek de Jonge?
Tukkertje,
.....Behoorlijk rood. Lees Pvda. Lag er dik boven op.
Vind dit eigelijk niet kunnen. vind het kiezersbedrog......
Terwijl de 'kenners' juist zeggen dat hij ditmaal niet gekleurd was v.w.b. de PvdA.
Ik denk dat het meer jouw vooringenomenheid was.
Ik vond hem ook wat minder scherp als jaren geleden.
.....Behoorlijk rood. Lees Pvda. Lag er dik boven op.
Vind dit eigelijk niet kunnen. vind het kiezersbedrog......
Terwijl de 'kenners' juist zeggen dat hij ditmaal niet gekleurd was v.w.b. de PvdA.
Ik denk dat het meer jouw vooringenomenheid was.
Ik vond hem ook wat minder scherp als jaren geleden.
Hij = inderdaad dominees zoon...
Ik vind het behoorlijk triest, dat een gelovig opgevoedde jongen op latere leeftfijd zo zijn afkomst verloochend...
wat ik nog erger vind is dat Freek heel erg goed weet wat hij mist.
Het ergste van alles is... dat hij God enorm veel pijn doet door te vloeken en door grappen over Hem te maken...
Ik vind dat je als christen zijnde niet naar deze rommel MAG en KAN kijken.
Neem je verantwoording op je van het Christen zijn en volgeling van God te wezen.
groetjes,
Daphne
Ik vind het behoorlijk triest, dat een gelovig opgevoedde jongen op latere leeftfijd zo zijn afkomst verloochend...
wat ik nog erger vind is dat Freek heel erg goed weet wat hij mist.
Het ergste van alles is... dat hij God enorm veel pijn doet door te vloeken en door grappen over Hem te maken...
Ik vind dat je als christen zijnde niet naar deze rommel MAG en KAN kijken.
Neem je verantwoording op je van het Christen zijn en volgeling van God te wezen.
groetjes,
Daphne
.....Ik vind het behoorlijk triest, dat een gelovig opgevoedde jongen op latere leeftfijd zo zijn afkomst verloochend...
Volgens mij weet Daphne nauwelijks wat Freek brengt of te vertellen heeft. Freek heeft NOOIT zijn afkomst verloochent.
En Daphne, JIJ weet niet wat jij mist als gelovige. Niet gelovige mensen missen minder dan jij. Het nalopen van irreële denkbeelden en dogma's die de vrijheid inbinden, geeft de mens veel frustraties, en dat kan ik weten als psych. verpleegkundige met een ervaring van vele jaren in diverse zorginstellingen.
Volgens mij weet Daphne nauwelijks wat Freek brengt of te vertellen heeft. Freek heeft NOOIT zijn afkomst verloochent.
En Daphne, JIJ weet niet wat jij mist als gelovige. Niet gelovige mensen missen minder dan jij. Het nalopen van irreële denkbeelden en dogma's die de vrijheid inbinden, geeft de mens veel frustraties, en dat kan ik weten als psych. verpleegkundige met een ervaring van vele jaren in diverse zorginstellingen.