Freek de Jonge?

Plaats reactie
Cas777

Freek de Jonge?

Bericht door Cas777 »

Wat vonden jullie van de uitzending van Freek de Jonge?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Behoorlijk rood. Lees Pvda. Lag er dik boven op.
Vind dit eigelijk niet kunnen. vind het kiezersbedrog.

tukkertje
Robert

Bericht door Robert »

Ik vond het vreselijk flauw, saai en vooral niet leuk.
Toen hij ook nog eens op een bizar kinderachtige manier God begon te bespotten ben ik naar Barend en van Dorp gegaan.

de man verdient de eer niet die hij toegeschreven krijgt.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik heb de voorstelling live in Groningen gezien, op 5 januari, en ik vond 'm toen erg goed. Hij is scherp, zet de dingen duidelijk neer en durft de waarheid te zeggen op een verhullende manier.
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Tukkertje,

.....Behoorlijk rood. Lees Pvda. Lag er dik boven op.
Vind dit eigelijk niet kunnen. vind het kiezersbedrog......

Terwijl de 'kenners' juist zeggen dat hij ditmaal niet gekleurd was v.w.b. de PvdA.
Ik denk dat het meer jouw vooringenomenheid was.

Ik vond hem ook wat minder scherp als jaren geleden.
Loïs

Bericht door Loïs »

Echtpaar Zuiderveld had ooit een nummer geschreven over Freek de Jonge dacht ik, maar precies weet ik het ook niet.. kent iemand het misschien?

Groetjes van Loïs.
Wietse

Bericht door Wietse »

Ik vond dat ie op bepaalde punten wel gelijk had, maar hij brengt het wel op een schokkende manier, maar goed daar zijn de (huidige) tijden ook naar.

Is hij niet een dominee zoon?
Daphne

Bericht door Daphne »

Hij = inderdaad dominees zoon...

Ik vind het behoorlijk triest, dat een gelovig opgevoedde jongen op latere leeftfijd zo zijn afkomst verloochend...
wat ik nog erger vind is dat Freek heel erg goed weet wat hij mist.
Het ergste van alles is... dat hij God enorm veel pijn doet door te vloeken en door grappen over Hem te maken...

Ik vind dat je als christen zijnde niet naar deze rommel MAG en KAN kijken.
Neem je verantwoording op je van het Christen zijn en volgeling van God te wezen.

groetjes,

Daphne
an3sdej

Bericht door an3sdej »

.....Ik vind het behoorlijk triest, dat een gelovig opgevoedde jongen op latere leeftfijd zo zijn afkomst verloochend...

Volgens mij weet Daphne nauwelijks wat Freek brengt of te vertellen heeft. Freek heeft NOOIT zijn afkomst verloochent.

En Daphne, JIJ weet niet wat jij mist als gelovige. Niet gelovige mensen missen minder dan jij. Het nalopen van irreële denkbeelden en dogma's die de vrijheid inbinden, geeft de mens veel frustraties, en dat kan ik weten als psych. verpleegkundige met een ervaring van vele jaren in diverse zorginstellingen.
Plaats reactie