Zendeling van de GerGem vermoord

willeke83

Bericht door willeke83 »

ik vind het voor een neutrale krant een mooi stukje.
tis toch wel heel erg triest allemaal.
Zolang waren ze nu nog niet uitgezonden.
JonaGOLD

Bericht door JonaGOLD »

Vrwselijk zeg! lijkt me een beproeving voor z'n vrouw en kinderen1
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door Mirror
Hierbij een artikel uit het AD: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1043303353381.html

Wat vinden jullie van dit artikel?
Niks goed artikel! Superslecht!!! In De Telegraaf was het voorpaginanieuws, en dat was heel wat netter en minder 'sensationeel' verwoord.
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Welk artikel er ook over geschreven wordt maakt niet uit. Het neemt het verdriet niet weg van zijn vrouw,kinderen en nadere familie. Hoewel het wel goed is dat er aandacht aan wordt besteed hoor.

Voor ons 'wéér een roepstem , Heden ik, morgen gij, en dan.........????

Laten we daar met zn allen eens wat meer bij stilstaan.
Toch wens ik Gonda en familie heel veel sterkte en Gods nabijheid in deze grote smart.
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Mirror
Hierbij een artikel uit het AD: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1043303353381.html

Wat vinden jullie van dit artikel?
Net zoals het AD t.o.v. de christenen is: zeer cynisch!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Origineel geplaatst door Lecram
Origineel geplaatst door Mirror
Hierbij een artikel uit het AD: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1043303353381.html

Wat vinden jullie van dit artikel?
Net zoals het AD t.o.v. de christenen is: zeer cynisch!
Een goed objectief artikel waarin cynisme ver te zoeken is.
Niets mis mee.


Een 'breekje' van Breekijzertje
anna

Bericht door anna »

Allemaal mooie verhalen gelezen of zelfs gehoord... Het doet er niet toe hoe is gebeurd....

De broer van de JP-Baan heeft drie dagen later (op zondag) bij ons gepreekt en heeft ook duidelijk gezegd: "Wat als jij daar gestaan had??? (daar denken we niet aan).... Al die verhalen, de een nog sterker dan de ander.."
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Het is ook sensationeel nieuws. Waarom er dan niet over geschreven? Die seculiere kranten hebben er volgens mij best netjes over geschreven.

En natuurlijk doet het er wel toe hoe het gebeurd is. Na iedere gebeurtenis ga je dat toch na en bekijk je hoe een volgende is te voorkomen? Zelfs als je voelt dat het een sprake Gods is ga je toch de dijken verhogen.

Wat als jij daar gestaan had? Tja, dat geldt voor iedereen voor iedere gebeurtenis. Ramp van 53. Spaceshuttle. Kettingbotsing. Noem maar op. Maar daarmee moet je de boel niet versimpelen. Dat leidt gemakkelijk tot fatalisme.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het is natuurlijk heel erg wat daar gebeurd is, maar ik vind niet dat je het moet gaan dramatiseren, omdat dit toevallig een zendeling is.
Kijk eens naar de wereld om ons heen. Er stervens dagelijks ik weet niet hoeveel mensen. Net zo erg.
Een ding moet je je afvragen: als ik dat was geweest, wat dan.

tukkertje
Plaats reactie