RF meeting in Zeeland
Re: RF meeting in Zeeland
Aha. Dat lijkt mij een goede reden om te reageren. Ik neem aan dat je bedoelt dat ik daaraan een hekel heb, want een hekel krijgen aan iemand persoonlijk is nog wel weer een heel aantal stappen verder.
Ik vind dat Zeeuw minstens zoveel van het onderwerp afdwaalde als ik. Dus je bezwaar is gebaseerd op een misverstand.
Ik vind dat Zeeuw minstens zoveel van het onderwerp afdwaalde als ik. Dus je bezwaar is gebaseerd op een misverstand.
-
- Verbannen
Exact, dat bedoelde ik. Het gaat uiteraard niet om de predikant zelf. Maar ik kan me nog herinneren dat je het niet waardeerde dat er een dominee was die zichzelf zo aansprak.DDD schreef:Aha. Dat lijkt mij een goede reden om te reageren. Ik neem aan dat je bedoelt dat ik daaraan een hekel heb, want een hekel krijgen aan iemand persoonlijk is nog wel weer een heel aantal stappen verder.
Daar zijn we het dus niet over eens...DDD schreef:Ik vind dat Zeeuw minstens zoveel van het onderwerp afdwaalde als ik. Dus je bezwaar is gebaseerd op een misverstand.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Utrecht zou voor mij ideaal zijn.DDD schreef:Het mag gewoon thuis toch? Ik heb nog wel een locatie in Utrecht, niet ver van het station. Een dakterras en vergaderzaal. Bij mij thuis kan ook, niet ver van Rotterdam en Den Haag;-) Daar is parkeren gratis.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Bijvoorbeeld in combinatie met een evensong. Een prima idee.
Maar dat staat dus los van Zeeland.
Maar dat staat dus los van Zeeland.
Het belangrijkste in dit topic is RF-meeting, Zeeland is slechts een mogelijke locatie, andere zijn evengoed welkom.
- J.C. Philpot
We zouden ook wat af kunnen spreken bij het Doornse gat. Iedereen neemt zelf een thermoskan met koffie mee en een stoel, en chillen maar met elkaar.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
Wat moet ik daar dan onder verstaan?J.C. Philpot schreef:chillen maar met elkaar
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Jantje schreef:Wat moet ik daar dan onder verstaan?J.C. Philpot schreef:chillen maar met elkaar

Gezellig zitten en een goed gesprek.
George Whitefield
George Whitefield
Re: RE: Re: RF meeting in Zeeland
Goed idee!J.C. Philpot schreef:Jantje schreef:Wat moet ik daar dan onder verstaan?J.C. Philpot schreef:chillen maar met elkaar![]()
Midden van het land, goed bereikbaar

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Verbannen
Aha. Dat maakt het een stuk duidelijker.J.C. Philpot schreef:Jantje schreef:Wat moet ik daar dan onder verstaan?J.C. Philpot schreef:chillen maar met elkaar![]()

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Goed idee. Hebben we eerder gedaan. 2e zaterdag middag in september?J.C. Philpot schreef:We zouden ook wat af kunnen spreken bij het Doornse gat. Iedereen neemt zelf een thermoskan met koffie mee en een stoel, en chillen maar met elkaar.
Doornse gat is ook prima. Dat kan ik op de fiets af, maar is niet zo goed bereikbaar per OV. Maar er moet vooral iemand zijn die het organiseert.
Even weer iets on-topic. Is er al eens nagedacht over een afdeling Refoforum Zeeland? Ik weet wel een voorzitter.
- J.C. Philpot
Ik heb dan niks in de agenda staan. Je bent alleen wel wat afhankelijk van het weer, maar misschien kan als het regent de lokatie van DDD?helma schreef:Goed idee. Hebben we eerder gedaan. 2e zaterdag middag in september?J.C. Philpot schreef:We zouden ook wat af kunnen spreken bij het Doornse gat. Iedereen neemt zelf een thermoskan met koffie mee en een stoel, en chillen maar met elkaar.
George Whitefield
George Whitefield
Dat kan vast. Al zou ik zoiets eerder in de zomer plannen, dan is er in kerken en wereldlijke regeringen niet zoveel te doen. Er zullen altijd mensen op vakantie zijn, maar dat is tegenwoordig ook het hele jaar door zeker met het gepensioneerde en alleenstaande deel van de natie.