enquete rapport beveiliging P.Fortuin

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik vind dat de verantwoordelijke mensen hun conclusies moeten trekken.



tukkertje
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ten eerste is het een schande dat je geen politieke mening kunt hebben zonder bedreigt te worden, ten tweede was de bedreiging miniem en kwam niet van de kant van Volkert van de G. (die volledig onafhankelijk opereerde). Hadden bodyguards deze moord kunnen verkomen? Alleen door zelf voor de kogels te springen. Verantwoordelijk voor het gat in de beveiliging van P. Fortuijn is maar één persoon, en dat is Volkert.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Niet helemaal natuurlijk. Tuurlijk ben ik het eens met ja dat je je niet voor kogels kunt beschermen, maar de beveiliging had veeeeeeel beter gekunt. Dan was dit mischien niet gebeurd.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

van het live debat in Den Haag, en wel op de publieke tribune.

( nam het gelijk even waar vanmiddag toen ik toch al in den haag was)


Moet zeggen dat Remkes wel zeer politiek spelletje speelde richting de kamer.

Het kabinet wil niet ronduit de conclusie van de commissie overnemen!

"Önze" van der Staaij vroeg terecht aan de minister of hij ( remkes), als hij toegaf dat de commisie helemaal gelijk had en hij dus het rapport beaamde, bang was voor eventuele claims??

ook richting andere vragen van kamerleden ( rouvoet, halsema, teeven. dittrich) bleef het betoog van Remkes in een waas gehult!

Tukkertje: wie moeten dan hun conclusies trekken volgens jou??

moeilijkheid is volgens mij ook dat van de toenmalige ministers niemand meer op die post zit!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Remkes. Moet zijn verantwoordelijkheid nemen en opstappen.

Wat een zooitjes in den Haag zeg

Ministers vallen bij bosjes weg. ruzie in partijen etc.

Waar moet dit heen.
Trein

Bericht door Trein »

Tsja, als je met je eigen beveiliging niet mee wil werken (pim dus) wat moet je dan als overheid.

Komt nog bij dat het mediapark die dag niet beveiligd was, omdat dat teveel koste. En even ter overvloede, die beveiliging had dus moeten gebeuren door de veiligheids dients van het mediapark, en niet de overheid.
Als de veiligheid in het media park dus wel goed was geweest, dan had Volkert dus een andere plaats moeten zoeken om pimmetje neer te schieten. Want laten we wel wezen, hoe de beveiliging ook geweest was, volkert had pim zowiezo neergeschoten, niemand buiten volkert zelf had dat kunnen voorkomen.
Plaats reactie