Admissie Examens CGK 2019
-
- Verbannen
Re: Admissie Examens CGK 2019
Misschien kiest hij wel alleen maar voor 'rechtdoor'.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Deze reactie roept bij mij erg veel herkenning op t.o.v. een forummer die ooit afscheid nam.....JSF schreef:Jammer deze reactie. Geen vals getuigenis verspreiden m.a.w. wacht u voor fake news ...zeg dan niets!!NorahLinde schreef:Inderdaad, sjonge jonge, ik vergis me idd en krijg meteen een stempel... en wat voor 1...
Hoe dan ook ben ik blij en dankbaar dat 3 broeders toegelaten zijn! Of dat nou 3 van 3 is of van 6, het zijn 3 broeders die straks in Gods wijngaard worden uitgezonden. Zoals wij overigens állen elke dag opnieuw worden uitgezonden en geroepen een lichtend licht te zijn op de plek waar Hij ons stelt! Als we daar dan ook weer even bij stilstaan i.p.v. gelijk te gaan hakketakken...

Ken je deze gemeente zelf?HHKtE schreef:Ermelo is geen midden of rechtse gemeente meer.Jantje schreef:Als ik zo eens naar de gemeenten keek waar de aangenomen studenten lid zijn, dan zijn het nu vooral jonge mannen uit de midden- en rechterflank van de CGK.
Erg modern
JSF is geen nieuwkomer. Ik herken de stijl.Zeeuw schreef:Ik zou, als nieuwkomer met 6 berichten, vooral een beetje stoppen met dit soort berichten. Als iemand aangeeft zich vergist te hebben, dit aangeeft en dan nog eroverheen knallen, dan mis je veel normale vormen van communicatie.JSF schreef:Jammer deze reactie. Geen vals getuigenis verspreiden m.a.w. wacht u voor fake news ...zeg dan niets!!NorahLinde schreef:Inderdaad, sjonge jonge, ik vergis me idd en krijg meteen een stempel... en wat voor 1...
Hoe dan ook ben ik blij en dankbaar dat 3 broeders toegelaten zijn! Of dat nou 3 van 3 is of van 6, het zijn 3 broeders die straks in Gods wijngaard worden uitgezonden. Zoals wij overigens állen elke dag opnieuw worden uitgezonden en geroepen een lichtend licht te zijn op de plek waar Hij ons stelt! Als we daar dan ook weer even bij stilstaan i.p.v. gelijk te gaan hakketakken...