Flauw. Was het toen ook de praktijk?Ambtenaar schreef:De dominee met een kratje bier achterop.Ambtenaar schreef:Ik weet nog wel een raadsel (uit de jaren '80):
Het is geel en zwart en fietst door het dorp. Wat is het?
Grappen en grollen
-
- Verbannen
Re: Grappen en grollen
-
- Verbannen
Jammer, Ambtenaar.Ambtenaar schreef:1. Dat kan verschillen.amateur-theoloog schreef:1. Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?
2. Er staan langs de weg wel eens bordjes met "Zachte berm". Waarom staan er nooit bordjes met "Harde berm"?
2. Een harde berm is niet gevaarlijk voor de weggebruikers.
1. Van kreupelhout
2. Grond was te hard om het bordje erin te prikken.
Laatst gewijzigd door amateur-theoloog op 24 jun 2019, 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
1. van hout. hahaamateur-theoloog schreef:1. Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?
2. Er staan langs de weg wel eens bordjes met "Zachte berm". Waarom staan er nooit bordjes met "Harde berm"?
2. berm was te hard om de poot van het bordje erin te prikken
-
- Verbannen
Het personeel van Volkswagen is eindelijk akkoord gegaan met het voorstel van de directie. Wie vrijwillig de firma verliet, kreeg een Polo. Mooi cadeau toch? En dat bij afscheid. Ze hebben pas daarna gelezen dat ze mogen kiezen tussen ene met lange mouwen of ene met korte mouwen.
Als dit het niveau hier is, vooruit, dan heb ik er ook nog een.
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur: kom er eens af.
Of: het is rood, lijkt op een aardbei, maar is geen aardbei.
- Niet meer zo actief -
Het is niet mijn broer maar toch een zoon van mijn vader. Ra, ra, ra, wie ben ik?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
-
- Verbannen
Die tweede snap ik niet, de eerste wel inmiddels. Het gaat dan om OP de bus. Dus die man moet er AF, van het dak AF komen. Hihi, wat een grappen, Mannetje. Leg nummer 2 eens uit?Mannetje schreef:Als dit het niveau hier is, vooruit, dan heb ik er ook nog een.
@ Mannetje, weet jij waarom Mannetje Pis niet in Nederland staat, maar in België?
Laatst gewijzigd door amateur-theoloog op 24 jun 2019, 22:58, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen
MezelfDesiree schreef:Het is niet mijn broer maar toch een zoon van mijn vader. Ra, ra, ra, wie ben ik?
DesiréeDesiree schreef:Het is niet mijn broer maar toch een zoon van mijn vader. Ra, ra, ra, wie ben ik?
-
- Verbannen
Trouwens, iets totaal anders: word(en) er in de Bijbel ook gebruik gemaakt van grappen en humor? Zo ja, wat dan en waar?
-
- Verbannen
We bedoelen hetzelfde. Piet Puk, ben jij een oranje mannetje oftewel gemeenteambtenaar?Piet Puk schreef:DesiréeDesiree schreef:Het is niet mijn broer maar toch een zoon van mijn vader. Ra, ra, ra, wie ben ik?
-
- Verbannen
Er komt een rijke, bekakte madam bij de dokter nadat ze gestoken is door een wesp.
Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?"
"Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."
"Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."
"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me vreselijk."
"Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."
"Oké dan," zegt de vrouw: .... "... bij de Aldi."
Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?"
"Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."
"Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."
"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me vreselijk."
"Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."
"Oké dan," zegt de vrouw: .... "... bij de Aldi."
Omdat hij jouw gezeik zat is?amateur-theoloog schreef:@ Mannetje, weet jij waarom Mannetje Pis niet in Nederland staat, maar in België?

-
- Verbannen