Ja, ik weet het!amateur-theoloog schreef:Zeg dat wel!Piet Puk schreef:Typisch Jantje!amateur-theoloog schreef:Jantje heeft vliegles in een helikopter.
Jantje: “Waarvoor zijn die wieken hierboven?”
Instructeur: “Voor de ventilatie.”
Jantje: “Dat geloof ik niet.”
Instructeur: “Ik zal ze zo eens stilzetten. Moet je zien hoe snel je het benauwd krijgt!”
Trouwens, weet jij (of iemand anders) waarom een schaap nogal wankelend loopt?
Grappen en grollen
Re: Grappen en grollen
-
Omdat hij lam ! geweest isamateur-theoloog schreef:Zeg dat wel!Piet Puk schreef:Typisch Jantje!amateur-theoloog schreef:Jantje heeft vliegles in een helikopter.
Jantje: “Waarvoor zijn die wieken hierboven?”
Instructeur: “Voor de ventilatie.”
Jantje: “Dat geloof ik niet.”
Instructeur: “Ik zal ze zo eens stilzetten. Moet je zien hoe snel je het benauwd krijgt!”
Trouwens, weet jij (of iemand anders) waarom een schaap nogal wankelend loopt?
hahahaha
-
- Verbannen
Het is oranje en als het regent is het weg ...
Suikerspinamateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
-
- Verbannen
Niet waar. Nog één kans, beste forumleden!refo schreef:Suikerspinamateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
-
- Verbannen
Het antwoord is … de mannetjes van de gemeente!amateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
-
Mannetjes ?amateur-theoloog schreef:Het antwoord is … de mannetjes van de gemeente!amateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
Hela, niet zo zitten spotten met mijn werk!amateur-theoloog schreef:Het antwoord is … de mannetjes van de gemeente!amateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...

-
- Verbannen
Snap je het het niet? De gemeenteambtenaren die de planten verzorgen e.d. lopen toch (vaak) in oranje werkkledij?Geytenbeekje schreef:Mannetjes ?amateur-theoloog schreef:Het antwoord is … de mannetjes van de gemeente!amateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
Laatst gewijzigd door amateur-theoloog op 24 jun 2019, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen
Is dat echt zo, Piet Puk, dat je zo'n mannetje bent?Piet Puk schreef:Hela, niet zo zitten spotten met mijn werk!amateur-theoloog schreef:Het antwoord is … de mannetjes van de gemeente!amateur-theoloog schreef:Het is oranje en als het regent is het weg ...
Tja, de waarheid is hard, hè!
-
- Verbannen
1. Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?
2. Er staan langs de weg wel eens bordjes met "Zachte berm". Waarom staan er nooit bordjes met "Harde berm"?
2. Er staan langs de weg wel eens bordjes met "Zachte berm". Waarom staan er nooit bordjes met "Harde berm"?
Laatst gewijzigd door amateur-theoloog op 24 jun 2019, 21:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet nog wel een raadsel (uit de jaren '80):
Het is geel en zwart en fietst door het dorp. Wat is het?
-
- Verbannen
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.Ambtenaar schreef:Ik weet nog wel een raadsel (uit de jaren '80):
Een wesp?
1. Dat kan verschillen.amateur-theoloog schreef:1. Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?
2. Een harde berm is niet gevaarlijk voor de weggebruikers.
De dominee met een kratje bier achterop.Ambtenaar schreef:Ik weet nog wel een raadsel (uit de jaren '80):