Je haalt de woorden uit m'n mond, erasmiaanErasmiaan schreef:Maar het is nog niet gebeurd?Zeeuw schreef:Ik ontving vandaag een zeer mooi bericht van 2 personen in mijn omgeving die beide mogen geloven dat de Heere hun tot Zijn kinderen wil aannemen en hun zonden wil vergeven. Wat een heerlijke getuigenis, zo kort na Pinksteren!
Grote vreugden
Re: Grote vreugden
Ik denk dat je de gebruikelijke spreektaal wel begrijpt. Zo niet, dan zal ik een hartelijk jazeker wel, op je vraag antwoorden.Erasmiaan schreef:Maar het is nog niet gebeurd?Zeeuw schreef:Ik ontving vandaag een zeer mooi bericht van 2 personen in mijn omgeving die beide mogen geloven dat de Heere hun tot Zijn kinderen wil aannemen en hun zonden wil vergeven. Wat een heerlijke getuigenis, zo kort na Pinksteren!
Fijn als je, via pb, met forummers op zeer wezenlijke, geestelijke zaken herkenning bij elkaar mag merken.
- Lilian1975
Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.
Cryptische omschrijving...Lilian1975 schreef:Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.
- Lilian1975
Framboos schreef:Cryptische omschrijving...Lilian1975 schreef:Wonderlijk contact. Waaruit grote intense vreugde voortgekomen is voor onze kinderen. Waarmee een diepe wens van hen en hun ouders en ons realiteit is geworden en nog meer zal worden. En dan blijkt de wereld soms kleiner dan gedacht.

-
- Verbannen
Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Lilian1975
Re: RE: Re: Grote vreugden
Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteitJantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
-
Verklaar nader... 

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Klein vermoeden maar ik zeg nietsLilian1975 schreef:Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteitJantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop..
- Lilian1975
Valcke schreef:Klein vermoeden maar ik zeg nietsLilian1975 schreef:Jij weet duidelijk nog niet mijn identiteitJantje schreef:Het klinkt zoiets als een zoon die verkering krijgt met het buurmeisje van een paar huizen verderop..

- Lilian1975
Mijn hart stroomde over van blijdschap. Maar het is te privé om openlijk op het forum te zetten. Mensen die mij kennen zullen het snappen...HersteldHervormd schreef:Verklaar nader...
Maar 1 ding. Het wordt nu hard sparen....

Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
- Lilian1975
Voel jij je buitengesloten dan? Hoeft niet. Maar misschien heb je een heel klein beetje gelijk dan... ( maar dan een heel klein beetje danTiberius schreef:Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.

- Dodo
Dit is wel ongeveer wat ik zelf ook dacht.Tiberius schreef:Te privé om op het forum te zetten => doe dat dan ook niet aub. Nu creëer je een sfeer van geheimzinnigheid, waardoor sommige mensen zich uitgesloten kunnen voelen. Dat is niet wenselijk op een openbaar forum.
Waarom gaan hinten op iets bijzonders en de meeste lezers in het ongewisse laten? Ik vind dat onprettig.