Gijzeling Rusland

Plaats reactie
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Je heb haast geen andere keus.

Men schijnt ook gebruik te hebben gemaakt van een soort gas om een einde aan de gijzeling te maken.
Het val me allemaal echt reuze mee als je nagaat watvoor explosieve men bij zich had.
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is zeker goed dat ze die inval gedaan hebben, want dit kan natuurlijk niet getolereerd worden.
Alleen als jou man, vrouw of kinderen of noem maar op in dat gebouw zitten wordt deze beslissing wel met andere ogen bekeken en lijkt het me ook moeilijk om zo´n beslissing te moeten nemen.

34 doden? je familie zal er maar tussen zitten dan kijk je er toch anders tegenaan.
de Paus

Bericht door de Paus »

Het Journaal meldde net dat er 140 doden waren gevallen.
Tevens meldden ze dat er waarschijnlijk een soort zenuwgas was gebruikt om de terroristen en de gegijzelden te verdoven....
Billy

Bericht door Billy »

ik denk dat als ze niet hadden ingegrepen dat er nog meer! doden hadden gevallen.

Die testjenen wilden immers alle mensen executeren . dan ghad het dus zo'n 750 doden gekost.

Goed optreden van poetin.

en bij die 140 zaten wel stuk of 60 terroristen begreep ik. Dat relativeerd die 140 weer wat.

al met al verschrikkelijk wat er gebeurt is:#
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Madtice

Bericht door Madtice »

Als ze de legers uit het Russische 'Vietnam' (Tjetsjenie) terug trekken waren er veel minder doden gevallen. Poetin heeft in mijn ogen niet goed gehandeld, hij had de zinloze oorlog in Tjetsjenie moeten stoppen. Die gijzelaars doen dat ook niet voor hun lol, daar zit meer achter. Die lui waren die oorlog, die waarschijnlijk vele slachtoffers heeft gemaakt in hun families en in ieder geval in hun vaderland, spuugzat.

Ze vergelijken met terroristen (en dus zoals Poetin deed door een lijn te trekken met deze en de WTC-figuren) is oneerlijk. De enige overeenkomst is dat burgers werden gebruikt, maar in het geval van de Russen hoefden ze niet te sterven...
Plaats reactie