Erdee
- Dodo
Re: Erdee
En als je er op gaat letten…
Op de voorkant van het tweede deel van de krant staat dat de welvaart tijgt.
En in het stukje van Rijk van Ginkel dat er boomstappen in het bos liggen.
Was de spellingcontrole uitgezet of zo?
En in het stukje van Rijk van Ginkel dat er boomstappen in het bos liggen.
Laatst gewijzigd door Dodo op 13 mei 2019, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen
Heel vreemd inderdaad. Ze zullen het zelf toch ook wel door hebben gekregen.Dodo schreef:En als je er op gaat letten…
En in het stukje van Rijk van Ginkel dat er bommstappen in het bos liggen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik denk dat er bij het Erdee ook mensen werkenJantje schreef:Heel vreemd inderdaad. Ze zullen het zelf toch ook wel door hebben gekregen.Dodo schreef:En als je er op gaat letten…

Nee, er wordt duidelijk op bezuinigd de laatste tijd. Ik mag hopen dat ze bij het RD daar eens een statistiek van gaan bijhouden. Ik denk dat er nog genoeg lezers zijn die de krant willen helpen bij het melden van fouten.Jantje schreef:Heel vreemd inderdaad. Ze zullen het zelf toch ook wel door hebben gekregen.Dodo schreef:En als je er op gaat letten…
Want het algemene spel- en schrijfniveau van de krant daalt naar mijn idee. Ik denk dat er inderdaad wordt bezuinigd op nalezen ten faveure van de snelheid of misschien wel de prijs. Wat ik zelf wel gek vind, want je mag toch verwachten dat de redacteuren ook hun eigen krant lezen. Dat kan je dan net zo goed doen voordat hij gedrukt wordt, toch?
Fundamentele zaken, ofwel een teken des tijds, gelezen in het RD:
Feitelijk botsen hier twee werelden. Een woordvoerder van de groep zei dinsdag voor de radio dat het „ene dier, de mens” het recht niet heeft om het andere dier, in dit geval het varken, zonder diens instemming van de vrijheid te beroven. Dat is voor boeren en miljoenen anderen een redenering die ze niet kunnen volgen.
Feitelijk botsen hier twee werelden. Een woordvoerder van de groep zei dinsdag voor de radio dat het „ene dier, de mens” het recht niet heeft om het andere dier, in dit geval het varken, zonder diens instemming van de vrijheid te beroven. Dat is voor boeren en miljoenen anderen een redenering die ze niet kunnen volgen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Dodo
De bijlage van het RD van vandaag gaat over ouderdom. Ik vond het erg mooi om in verschillende van de interviews een mooi getuigenis te lezen. Deze mensen stonden vol in het leven, maar wisten zich geborgen in Christus. Heel mooi om te lezen.
- J.C. Philpot
Ik zal de krant er digitaal eens bijpakken. Dat klinkt mij lezenswaardig in de oren.Dodo schreef:De bijlage van het RD van vandaag gaat over ouderdom. Ik vond het erg mooi om in verschillende van de interviews een mooi getuigenis te lezen. Deze mensen stonden vol in het leven, maar wisten zich geborgen in Christus. Heel mooi om te lezen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Inderdaad mooie verhalen! Met vermaak gelezen.Dodo schreef:De bijlage van het RD van vandaag gaat over ouderdom. Ik vond het erg mooi om in verschillende van de interviews een mooi getuigenis te lezen. Deze mensen stonden vol in het leven, maar wisten zich geborgen in Christus. Heel mooi om te lezen.
-
- Verbannen
Inderdaad!Ad Anker schreef:Inderdaad mooie verhalen! Met vermaak gelezen.Dodo schreef:De bijlage van het RD van vandaag gaat over ouderdom. Ik vond het erg mooi om in verschillende van de interviews een mooi getuigenis te lezen. Deze mensen stonden vol in het leven, maar wisten zich geborgen in Christus. Heel mooi om te lezen.
Er kwamen ook nog Zeeuwen aan het woord.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
Meer mensen die zin hebben om aan geocaching te gaan doen? Leuk artikel in het RD, ik wil het wel eens proberen.
-
- Verbannen
Eindelijk weer eens een inhoudsvol interview in het RD-magazine van vandaag met de heer Korevaar. 

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
Het is een sympathiek interview. Maar wat jammer dat hij bij een belangrijke vraag die ontwijkt. Dat was in vorige interviews soms heel anders, en dat was juist zo hartverwarmend om te lezen.Jantje schreef:Eindelijk weer eens een inhoudsvol interview in het RD-magazine van vandaag met de heer Korevaar.
-
- Verbannen
Wat denk jezelf?refo schreef:Waaruit bestaat die inhoud?Jantje schreef:Eindelijk weer eens een inhoudsvol interview in het RD-magazine van vandaag met de heer Korevaar.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje