Troonrede

Plaats reactie
Kislev

Bericht door Kislev »

Lang :D
secret boy

Bericht door secret boy »

Wie leest die?????

Ikke niet....
bralbal

Bericht door bralbal »

Origineel geplaatst door secret boy
Wie leest die?????
Koningin Beatrix?:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoorde een commentator op de radio zeggen dat het de beste troonrede was sinds jaren.
De rede voldoet ook aan de doelstelling zoals het kabinet zich voorgesteld- en gepresenteerd heeft.
Uiteraard heeft links er bijzonder veel regenwerpingen over goede ideeën hoe het wel moet. Je kunt je dan ook afvragen waarom zij dat toen niet gedaan hebben toen ze zelf aan het bewind waren.
wpv

Bericht door wpv »

Er staan een aantal goeie zaken in de troonrede, maar eerst zien dan geloven.:sleep:
Jelle

Bericht door Jelle »

Ben ik met je eens WPV, maar het is in elk geval een goede aanzet maar er zal wel net als met andere kabinetten toch ook regelmatig water bij de wijn gedaan moeten worden.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Wat was het voor een commentator, Jelle? Een politiek redacteur of iets dergelijks? Of een subjectief rechts persoon?
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Het was allemaal in het belang voor de randstad..
We hebben een randstadkabinet...
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Ik vond het een zeer goede troonrede, met 1 jammerlijk gebrek:

11 september werd genoemd, heel goed, dat was ook een belangrijk feit uit het afgelopen jaar. Maar waarom werd 6 mei helemaal niet genoemd? Zelfs Pim's naam is in de troonrede niet genoemd, dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.

Wel op Europees en mondiaal niveau denken, maar de nationale kant van wat het noemen van geweld betreft, vergeten...

Bienveillance
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Origineel geplaatst door matthijs019
Het was allemaal in het belang voor de randstad..
We hebben een randstadkabinet...

Ik heb Beatrix toch ook horen spreken over een levendig platteland...
:du

Bienveillance
Mirror

Bericht door Mirror »

Een ontzettend goed beleid, een goede troonrede! Ik ben blij en dankbaar met dit nieuwe kabinet. Het zijn niet alleen loze woorden, maar ook krachtige daden. Dat blijkt uit diverse maatschappelijke problemen die daadkrachtig worden aangepakt, en uit minder rooskleurige economische omstandigheden die eerlijk onder ogen gezien worden. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, zeker de wonden likkende 'linkse kerk' niet.

Kabinet Balkenende, ga zo door! "Ik wens u daarbij Gods zegen toe."
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Mirror
Een ontzettend goed beleid, een goede troonrede! Ik ben blij en dankbaar met dit nieuwe kabinet. Het zijn niet alleen loze woorden, maar ook krachtige daden. Dat blijkt uit diverse maatschappelijke problemen die daadkrachtig worden aangepakt, en uit minder rooskleurige economische omstandigheden die eerlijk onder ogen gezien worden. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken, zeker de wonden likkende 'linkse kerk' niet.

Kabinet Balkenende, ga zo door! "Ik wens u daarbij Gods zegen toe."
De troonrede zelf heb ik gehoord, maar wel de samenvatting gelezen in de krant.
Ik HOOP dat het inderdaad niet alleen loze woorden zijn. Daden heb ik nog niet gezien. Ik heb alleen de woorden nog maar gehoord. Dus nogmaals: Eerst zien dan geloven.
Plaats reactie