heb de advertentie ook zien staan, 2 seconden overwogen, toen voelde ik aan m'n baard dat het wel niets zou worden...
Als dat zo voor mij zo zou zijn, dan is dan niet representatief voor de standpunten die ik uitdraag.Wandelende schreef:Gaat dit over m'n favoriete schrijfhand?
Het voelt niet fijn om het mikpunt te zijn, he?Piet Puk schreef:Weet iemand of er ergens Piet Pukazijn in de aanbieding is? Zo ja waar? Dan ga ik nu het hele schap leeg kopen en neem gelijk wat middeltjes mee tegen pollenallergie.
Serieus Mara? Denk niet dat Piet zo een dun huidje heeft.Mara schreef:Het voelt niet fijn om het mikpunt te zijn, he?Piet Puk schreef:Weet iemand of er ergens Piet Pukazijn in de aanbieding is? Zo ja waar? Dan ga ik nu het hele schap leeg kopen en neem gelijk wat middeltjes mee tegen pollenallergie.![]()
Het gebeurt wel vaker, helaas.
Gewoon een kwestie van pollderen en alles komt goed.TSD schreef:Het is weer een en al pollarisatie hier...
Zeker. Dan lopen we weer samen de pollonaise.Dodo schreef:Gewoon een kwestie van pollderen en alles komt goed.TSD schreef:Het is weer een en al pollarisatie hier...
extreem rechts
Behoudend
Meer progressief
een linkse moderne mevrouw
waar je grote teen rechts zit
augurken
azijn
het heen en weer
een pollenallergie
bijenpollen
danst de polka
Polletje Piekhaar
voelde ik aan m’n baard
Piet Pukazijn
fijn om het mikpunt te zijn
pollarisatie
dun huidje
pollderen
pollonaise
Ad Anker schreef:...
Ik heb mijn snor gedrukt.Bertiel schreef:![]()
heb de advertentie ook zien staan, 2 seconden overwogen, toen voelde ik aan m'n baard dat het wel niets zou worden...