Kwartje van KOK
Kwartje van KOK
Die pakkem beet 11 eurocent moet die van de brandstof prijs af of niet?
en zo niet wat zou er met dat geld moeten gebeuren??
Bovag en ANWB willen 'kwartje van Kok' in infrastructuur . VVD en LPF willen ook meer asfalt. is dat een goede oplossing of moet de brandstof goedkoper worden?
en zo niet wat zou er met dat geld moeten gebeuren??
Bovag en ANWB willen 'kwartje van Kok' in infrastructuur . VVD en LPF willen ook meer asfalt. is dat een goede oplossing of moet de brandstof goedkoper worden?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Wat ze aan de voordeur weggeven pakken ze aan de achterdeur weer terug en als we nu naar de accoorden kijken, zullen de minderbedeelden wel de dupe worden.
Voor mij maakt het weinig uit, ik rij in een leasebak, na tanken, pasje afgeven, code intoetsen en wegrijden (pasje niet vergeten)
[Veranderd op 4/6/02 door Lecram]
Voor mij maakt het weinig uit, ik rij in een leasebak, na tanken, pasje afgeven, code intoetsen en wegrijden (pasje niet vergeten)
[Veranderd op 4/6/02 door Lecram]
heerlijk gevoel is dat he? ik ken het !!!Voor mij maakt het weinig uit, ik rij in een leasebak, na tanken, pasje afgeven, code intoetsen en wegrijden (pasje niet vergeten)
kwartje meer of minder maakt geen zak uit!! als ze nu ook het bijtellingstarief weer verlagen naar een procent of 15 zijn we nog blijer hahhahahaha..
ik zal Zalm er eens ff een mailtje over sturen:bou::bou::bou:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
ff wachte Billy, vraag maar gelijk oftie het helemaal afschaft en de wegenbelasting verhoogd, ter compensatieOrigineel geplaatst door Billy
heerlijk gevoel is dat he? ik ken het !!!
kwartje meer of minder maakt geen zak uit!! als ze nu ook het bijtellingstarief weer verlagen naar een procent of 15 zijn we nog blijer hahhahahaha..
ik zal Zalm er eens ff een mailtje over sturen:bou::bou::bou:
:,:D;)
Zonder Kwartje van Kok wordt benzine niet goedkoper
Van een directe verlaging van de benzineprijs zal geen sprake zijn .
:,:,:,:,:,klein beetje leedvermaak:,:,:,:,
Van een directe verlaging van de benzineprijs zal geen sprake zijn .
:,:,:,:,:,klein beetje leedvermaak:,:,:,:,
Ongetwijfeld, die zal omhoog gaan, dat geld moet toch weer ergens vandaan komen.Origineel geplaatst door kridje
Het schijnt te worden door verrekend op de wegenbelasting. Zullen we er veel van merken?:(
Maar ik zie het hele probleem niet met dat kwartje, wie veel rijd, betaald veel, wie weinig rijd, betaald weinig. Wat is er eerlijker dan dat.....