Vrijdagavond.Zeeuw schreef:Wat is voor ulieden handiger, vrijdagavond of zaterdagmiddag?
RF meeting in Zeeland
Re: RF meeting in Zeeland
- J.C. Philpot
Vrijdagavond
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
J.C. Philpot schreef:Vrijdagavond
IdemJ.C. Philpot schreef:Vrijdagavond
Wie is de Bob?
- Wandelende
- Inactief
-
maakt mij niet zo heel veel uit, beetje afhankelijk van hoe vroeg ik zaterdagochtend (broedvogeltelling) uit bed moet..
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Maanenschijn
Dat wordt dan een strootje trekken. Ik las dat Philpot graag een borreltje drinkt, Herman lust ook wel een glaasje wijn en ik ben ook geen geheel onthouderHerman schreef:IdemJ.C. Philpot schreef:Vrijdagavond
Wie is de Bob?

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- J.C. Philpot
Komen we vast uit. Ik wil me anders wel opofferen. Ik moet scherp zijn met zulke theologische zwaargewichten in de autoMaanenschijn schreef:Dat wordt dan een strootje trekken. Ik las dat Philpot graag een borreltje drinkt, Herman lust ook wel een glaasje wijn en ik ben ook geen geheel onthouderHerman schreef:IdemJ.C. Philpot schreef:Vrijdagavond
Wie is de Bob?

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Vrijdagavond. Maar ik woon buiten Zeeland.Zeeuw schreef:Wat is voor ulieden handiger, vrijdagavond of zaterdagmiddag?
En dus?Ditbenik schreef:Vrijdagavond. Maar ik woon buiten Zeeland.Zeeuw schreef:Wat is voor ulieden handiger, vrijdagavond of zaterdagmiddag?
Re: RE: Re: RE: Re: RF meeting in Zeeland
---knip---
Lijkt hier inmiddels een kapsalonTerri schreef:---knip---
-
Kan er ook een RF meeting plaats vinden in het midden van het land ?
- Lilian1975
Zeeuw schreef:Lijkt hier inmiddels een kapsalonTerri schreef:---knip---