Ik ben al op leeftijd, maar gezien de gemiddelde leeftijd van de aanwezigen is dat een relatief begrip.

Haha wat is op leeftijdDDD schreef:Nooit geweten dat de hele huiskamer daarnaar uitkeek.
Ik ben al op leeftijd, maar gezien de gemiddelde leeftijd van de aanwezigen is dat een relatief begrip.
Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Ja, vroeger was dat ondenkbaar. Maar ja, tegenwoordig kan alles.Jantje schreef: Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...
Dat is toch niet zo heel bijzonder? Ik ken genoeg mensen die begin 40 waren toen ze een kleinkind kregen.Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Mijn dochter nadert haar uitgerekende datum, ik ben pas 43. Kan me overigens ook niet voorstellen hoe dat is om opa te zijn.windorgel schreef:Dat is toch niet zo heel bijzonder? Ik ken genoeg mensen die begin 40 waren toen ze een kleinkind kregen.Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Tegenwoordig unieker dan vroeger...Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Soms zijn ze zelfs nog niet eens 40...windorgel schreef:Dat is toch niet zo heel bijzonder? Ik ken genoeg mensen die begin 40 waren toen ze een kleinkind kregen.Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Ik ken iemand die was pas 30, gelukkig is dat nog wel spraakmakend.Jantje schreef:Soms zijn ze zelfs nog niet eens 40...windorgel schreef:Dat is toch niet zo heel bijzonder? Ik ken genoeg mensen die begin 40 waren toen ze een kleinkind kregen.Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
mijn nichtje is met 59 al overgrootmoeder.Jantje schreef:Soms zijn ze zelfs nog niet eens 40...windorgel schreef:Dat is toch niet zo heel bijzonder? Ik ken genoeg mensen die begin 40 waren toen ze een kleinkind kregen.Jantje schreef:Je kunt al oma zijn op je 40ste tegenwoordig...DDD schreef:De gemiddelde leeftijd naderde de pensioendatum. Er waren verschillende oma's toch? Ik wil niet al te onnozel doen, maar dan ben je niet jong meer.
Dat zie ik ook ja, maar dan moeten alle moeders in die familie wel jong trouwen.Orchidee schreef:5 generaties komt geregeld voor en 4 heel vaak.