RF meeting in Zeeland

Valcke

Re: RF meeting in Zeeland

Bericht door Valcke »

refo schreef:Maar als ik nu tot mijn verbazing zie dat er allemaal geheime meetings waren, dan snap ik die ommezwaai wel. De zwarten krijgen altijd gelijk.
- Ik ben een beetje de schuld dat deze meetings nu als 'geheim' gebracht zijn. Dit was echter niet serieus bedoeld; er was natuurlijk niets geheims aan. Wel was er toen een actief 'besloten' deel van het forum en voor de leden daarvan is er een keer een meeting geweest. Dat was in 2009 of 2010 als ik het goed heb. Nu worden alle discussies op Rf in de openbaarheid gevoerd, dus dat is allang verleden tijd.
- Dat daarnaast de moderators ook weleens vergaderd hebben, vind ik trouwens helemaal niet vreemd. En dat ze dan niet iedereen uitnodigen, begrijp ik ook.
- Verder snap ik overigens niets van 'ommezwaai' en 'zwarten', maar dat ligt ongetwijfeld aan mij. Doe geen moeite om het mij uit te leggen.
- Overigens post ik hier sinds 2007 meen ik (toen nog onder een andere naam). Van een ommezwaai sinds die tijd heb ik niets kunnen merken. Ook toen gingen discussies alle kanten op en personen die niet pasten bij de identiteit van het forum werden (langdurig) gedoogd (en sommigen zijn er nog). Ook toen werden er soms dingen gezegd die haaks stonden op de belijdenissen en dat had lang niet altijd consequenties.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Dat vind ik niet zo leuk van je, Valcke, om die besloten meetings te openbaren.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

refo schreef:
eilander schreef:Ik zou het toch wel wenselijk vinden als je er nu een keer over ophield. Het gaat om iets van zo'n 8 jaar geleden, waarvan we als moderators de historie niet meer kunnen terug zien. Dat je het een keer opmerkt, oké. Maar je begint er steeds weer over. Wat voor nut heeft dat nu eigenlijk?
Bovendien vind ik dit eigenlijk ook oneerlijk, omdat het gaat over een tijd waar deels andere moderators actief waren. En we kunnen ons dus niet verdedigen, omdat we het zelf niet meer kunnen terugzien. Zoals je het hier schrijft (alleen maar de DL in hedendaags Nederlands citeren), lijkt me dit nogal bijzonder op z'n zachtst gezegd.

Je bent hier onlangs ook middels een PB op gewezen door een collega-moderator, maar omdat je dit soort dingen blijft zeggen, zeg ik het nu maar in het openbaar.
Het is gewoon een feit, eilander. Je hoeft je helemaal niet te verdedigen, maar in die tijd was alles veel inhoudelijker. Als je nu met veel zorg een bijdrage geeft, loop je tienmaal meer kans dat hij verdwenen is dan destijds. Het was gewoon erg leerzaam en dat is verdwenen.
Maar als ik nu tot mijn verbazing zie dat er allemaal geheime meetings waren, dan snap ik die ommezwaai wel. De zwarten krijgen altijd gelijk.
Geen fijne posting, die bovendien helemaal niet ingaat op wat ik zeg (tegen @Ditbenik).
Valcke

Bericht door Valcke »

Tiberius schreef:Dat vind ik niet zo leuk van je, Valcke, om die besloten meetings te openbaren.
Sorry, toen ik het deed, had ik niet door dat dit een besloten meeting was. Dat begreep ik pas later van Posthoorn.
Het is al lang geleden... (9 jaar?) en voor mij eenmalig.
Maar als je het echt vervelend vind: gooi maar alles weg hierover.
DDD

Bericht door DDD »

eilander schreef:
refo schreef:
eilander schreef:Ik zou het toch wel wenselijk vinden als je er nu een keer over ophield. Het gaat om iets van zo'n 8 jaar geleden, waarvan we als moderators de historie niet meer kunnen terug zien. Dat je het een keer opmerkt, oké. Maar je begint er steeds weer over. Wat voor nut heeft dat nu eigenlijk?
Bovendien vind ik dit eigenlijk ook oneerlijk, omdat het gaat over een tijd waar deels andere moderators actief waren. En we kunnen ons dus niet verdedigen, omdat we het zelf niet meer kunnen terugzien. Zoals je het hier schrijft (alleen maar de DL in hedendaags Nederlands citeren), lijkt me dit nogal bijzonder op z'n zachtst gezegd.

Je bent hier onlangs ook middels een PB op gewezen door een collega-moderator, maar omdat je dit soort dingen blijft zeggen, zeg ik het nu maar in het openbaar.
Het is gewoon een feit, eilander. Je hoeft je helemaal niet te verdedigen, maar in die tijd was alles veel inhoudelijker. Als je nu met veel zorg een bijdrage geeft, loop je tienmaal meer kans dat hij verdwenen is dan destijds. Het was gewoon erg leerzaam en dat is verdwenen.
Maar als ik nu tot mijn verbazing zie dat er allemaal geheime meetings waren, dan snap ik die ommezwaai wel. De zwarten krijgen altijd gelijk.
Geen fijne posting, die bovendien helemaal niet ingaat op wat ik zeg (tegen @Ditbenik).
Ik wil niet discussieren over het moderatiebeleid, maar ik ben het niet eens met Refo. Je spreekt bovendien Ditbenik tegen, die juist zegt dat er nu meer mag. Ik heb geen idee, ik vind dat niet vanaf 2012. Ik krijg wel minder waarschuwingen, maar ik heb ook wat bijgeleerd, mag ik hopen.

Verder denk ik dat Refo bedoelde 'zwaren'. Maar ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er ook zwaardere broeders zijn (ik gebruik dit woord bij vlagen maar weer sinds Jongere meldt dat hij dat een beter begrip vindt dan extremer, hoewel ik het een onduidelijk en slecht gedefinieerd begrip vind, wat een mooi onderwerp is voor een ander draadje) die juist vinden dat hun plaats op het forum nog maar nauwelijks gevonden wordt.

Dat is dus allemaal erg subjectief.
Mara

Bericht door Mara »

Desiree schreef:Maar wij hebben er toch niets te zoeken @Mara, ik versta ze niet eens. Ik kan alleen maar het lied meezingen.. uit mijn hoofd. Bolus eten lukt ook nog wel. Pootje baden gaat ook. Maar verders.. ;)
Nou, als we allebei een leuk setje aantrekken...Een bolus gaat er wel in hoor :langue
Afbeelding
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Dus jij komt ook, Mara?
Ditbenik
Inactief

Bericht door Ditbenik »

eilander schreef:
Ditbenik schreef:
Mannetje schreef:
Ditbenik schreef:
Vroeger werd je al snel verplicht om van nick te wisselen. Citeerde je een keer de DL in hedendaags Nederlands, dan lag je er weer af en was een nieuwe nick nodig om er weer op te komen. We kunnen in ieder geval vaststellen dat het forum zelf behoorlijk is opgeschoven.
Dat zit echt heel diep bij jou he?
Ja, dat klopt. Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en oneerlijkheid.
Ik zou het toch wel wenselijk vinden als je er nu een keer over ophield. Het gaat om iets van zo'n 8 jaar geleden, waarvan we als moderators de historie niet meer kunnen terug zien. Dat je het een keer opmerkt, oké. Maar je begint er steeds weer over. Wat voor nut heeft dat nu eigenlijk?

Ik zal me niet verlagen tot hetzelfde niveau en per PB reageren op deze onjuistheden.
Mara

Bericht door Mara »

eilander schreef:Dus jij komt ook, Mara?
Ik ben dan een vreemde eend in de bijt met mijn hulletje. :D
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Ditbenik schreef:
eilander schreef:
Ditbenik schreef:
Mannetje schreef:Dat zit echt heel diep bij jou he?
Ja, dat klopt. Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en oneerlijkheid.
Ik zou het toch wel wenselijk vinden als je er nu een keer over ophield. Het gaat om iets van zo'n 8 jaar geleden, waarvan we als moderators de historie niet meer kunnen terug zien. Dat je het een keer opmerkt, oké. Maar je begint er steeds weer over. Wat voor nut heeft dat nu eigenlijk?

Ik zal me niet verlagen tot hetzelfde niveau en per PB reageren op deze onjuistheden.
Ik vind het niveau van eilander niet laag, eerlijk gezegd. Hij brengt het juist op een keurige wijze. Maar goed, ik lees dit maar vanaf de zijlijn mee.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

En eigenlijk zou ik graag zien dat er niet meer aan deze oude koe gerefereerd wordt op het forum.
- Niet meer zo actief -
Oes

Bericht door Oes »

Mara, als jij gaat, rij ik met je mee :yahoo
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Mannetje schreef:En eigenlijk zou ik graag zien dat er niet meer aan deze oude koe gerefereerd wordt op het forum.
Klopt. En dat dit topic alleen voor het doel gebruikt wordt, waarvoor het is geopend.
Mara

Bericht door Mara »

Oes schreef:
Alleen als jij je oorijzer draagt. ::lol
Oes

Bericht door Oes »

Mara schreef:
Oes schreef:
Alleen als jij je oorijzer draagt. ::lol
Ons soort oorijzer wijkt af van het Zeeuwse..... :wiz
Plaats reactie