- Ik ben een beetje de schuld dat deze meetings nu als 'geheim' gebracht zijn. Dit was echter niet serieus bedoeld; er was natuurlijk niets geheims aan. Wel was er toen een actief 'besloten' deel van het forum en voor de leden daarvan is er een keer een meeting geweest. Dat was in 2009 of 2010 als ik het goed heb. Nu worden alle discussies op Rf in de openbaarheid gevoerd, dus dat is allang verleden tijd.refo schreef:Maar als ik nu tot mijn verbazing zie dat er allemaal geheime meetings waren, dan snap ik die ommezwaai wel. De zwarten krijgen altijd gelijk.
- Dat daarnaast de moderators ook weleens vergaderd hebben, vind ik trouwens helemaal niet vreemd. En dat ze dan niet iedereen uitnodigen, begrijp ik ook.
- Verder snap ik overigens niets van 'ommezwaai' en 'zwarten', maar dat ligt ongetwijfeld aan mij. Doe geen moeite om het mij uit te leggen.
- Overigens post ik hier sinds 2007 meen ik (toen nog onder een andere naam). Van een ommezwaai sinds die tijd heb ik niets kunnen merken. Ook toen gingen discussies alle kanten op en personen die niet pasten bij de identiteit van het forum werden (langdurig) gedoogd (en sommigen zijn er nog). Ook toen werden er soms dingen gezegd die haaks stonden op de belijdenissen en dat had lang niet altijd consequenties.