Maar mijn laatste verliezen zijn 10 doosjes boeken. Ruimt lekker op.
Ik ben aan het 'ontboeken'

helma schreef:Ik ben aan het 'ontboeken'
Wat voor soort boeken doe je dan weg, als ik vragen mag?helma schreef:Ooit hadden we dit topic, maar ik zag dat het gesloten was. Wat een verlies
Van alles. De hele zolder staat hier vol met boeken. Van vroeger tijden. En ooit eens 3 boekenkasten leeg mogen maken na een overlijden. En van anderen gekregen om te verkopen, mijn moeder komt nogal eens met een doosje.Posthoorn schreef:Wat voor soort boeken doe je dan weg, als ik vragen mag?helma schreef:Ooit hadden we dit topic, maar ik zag dat het gesloten was. Wat een verlies
Ik had boeken bij de kringloop gebracht en een paar daarvan kwam ik later tegen bij een boekenkraam (op koningsdag)Adje schreef:Ook hier "de bezem" door de boekenkasten...
Kost wel veel tijd, je gaat toch weer boeken doorkijken!
Boeken van bv. van der Hulst heb ik toch na enige aarzeling weer maar in de boekenkast teruggezet.
Wat had je dan nog meer 20 jaar bewaard? Alle boeken en schriften?Ambtenaar schreef:Ruim 25 kg oude spullen van de Lodenstein, behalve mijn rapporten en werkstukken en foto van de examenkandidaten van 6 VWO 97/98.
Alleen boeken die ik nooit had ingeleverd. Verder mijn agenda’s, readers van allerlei vakken, blaadjes die in map zaten, schriften, oefenexamens en boekverslagen van Nederlands en Engels.Zita schreef: Wat had je dan nog meer 20 jaar bewaard? Alle boeken en schriften?
Ik heb ook wel boeken van Sanne van Havelte gehad. Die zijn bij een vorige opruimbeurt de deur uitgegaan.helma schreef:Zo deed ik ooit mijn verzameling Sanne van Havelte weg. Om ze vervolgens een paar jaar later weer te sparen
De boeken die ik nu weg doe zijn eigenlijk stiefboekenDat is minder moeilijk.
Hou op over kiezenZita schreef:Een stuk kies.
Ik voorzie voor maandag een tandartsbezoekje.
Mijn kinderen snapten vroeger niet dat je bang kon zijn voor de tandarts. Inmiddels weten ze het ook... soms is het echt niet leuk.samanthi schreef:Hou op over kiezenZita schreef:Een stuk kies.
Ik voorzie voor maandag een tandartsbezoekje.