Grote vreugden
Grote vreugden
In dit topic kan iedereen zijn grote vreugden kwijt
Re: Grote vreugden
Mijn grote vreugde is dat Jantje 1e is geworden bij de forumthermometer 

Mijn grote vreugde is dat ik daar in die thermometer daal....Piet Puk schreef:Mijn grote vreugde is dat Jantje 1e is geworden bij de forumthermometer

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Grote vreugde: een hele dag zonnig. Daar was ik echt heel hard aan toe!
- Niet meer zo actief -
Grote vreugde, gehoord op school: een basisschoolleerling onderbouw die met stralende ogen aan de juf iets wil vertellen dat niemand mag weten... en dan vervolgens vertelt dat hij/zij een nieuw hart heeft gekregen. Ook nog kinderlijk eenvoudig kan vertellen waar dan de zonden gebleven zijn. En het eigenlijk ook wel aan iedereen wil vertellen, maar niet zo goed durft...
Heerlijk nieuws!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Ontroerend mooi.
Mooi!eilander schreef:Grote vreugde, gehoord op school: een basisschoolleerling onderbouw die met stralende ogen aan de juf iets wil vertellen dat niemand mag weten... en dan vervolgens vertelt dat hij/zij een nieuw hart heeft gekregen. Ook nog kinderlijk eenvoudig kan vertellen waar dan de zonden gebleven zijn. En het eigenlijk ook wel aan iedereen wil vertellen, maar niet zo goed durft...
-
- Verbannen
Ontroerend!
Psalm 72 vers 17m: Zolang als er de zon is, zal Zijn Naam van kind tot kind voortgeplant worden.
Psalm 72 vers 17m: Zolang als er de zon is, zal Zijn Naam van kind tot kind voortgeplant worden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Wat mooi!eilander schreef:Grote vreugde, gehoord op school: een basisschoolleerling onderbouw die met stralende ogen aan de juf iets wil vertellen dat niemand mag weten... en dan vervolgens vertelt dat hij/zij een nieuw hart heeft gekregen. Ook nog kinderlijk eenvoudig kan vertellen waar dan de zonden gebleven zijn. En het eigenlijk ook wel aan iedereen wil vertellen, maar niet zo goed durft...
-
Misschien dat het wel een voorbeeld mag zijn voor de andere kinderen.
Wat mooi!eilander schreef:Grote vreugde, gehoord op school: een basisschoolleerling onderbouw die met stralende ogen aan de juf iets wil vertellen dat niemand mag weten... en dan vervolgens vertelt dat hij/zij een nieuw hart heeft gekregen. Ook nog kinderlijk eenvoudig kan vertellen waar dan de zonden gebleven zijn. En het eigenlijk ook wel aan iedereen wil vertellen, maar niet zo goed durft...
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Dat je vanuit een andere kerk, na de avondmaalszondag daar, fijne gesprekken en contact met leden aldaar mag hebben. Niet de tafel van de kerk, maar De Tafel van de Heere.
Onze zoon Simeon is vanmorgen geboren. We danken God dat alles goed is gegaan en we bidden dat hij mag uitzien naar de Heere zoals zijn naamgenoot deed.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."