? Kosten? Gaat het daar nog met inbelmodems?Piet Puk schreef:Ik denk dat het verstandig is niet massaal mee te gaan luisteren. Als ze dat zien, gooien ze deze vast en zeker dicht o.a. vanwege de kosten die dit als gemeente met zich meebrengtJantje schreef:https://kerkdienstgemist.nl/media/16237 ... -kerkdiens
Sinds kort is er de mogelijkheid om met deze gemeente mee te luisteren, daar kwam ik net achter.
Ik was altijd van gedachte dat men in Zuid-Afrika ook gewoon de Nederlandse Psalmen zong, maar ik hoor hier dat het Afrikaans is. In de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Pretoria worden toch wel de Nederlandse Psalmen gezongen?
Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)
Re: Ger. Gem. Randburg (Zuid-Afrika)
Kosten aan de site kerkdienstgemist oidrefo schreef:? Kosten? Gaat het daar nog met inbelmodems?Piet Puk schreef:Ik denk dat het verstandig is niet massaal mee te gaan luisteren. Als ze dat zien, gooien ze deze vast en zeker dicht o.a. vanwege de kosten die dit als gemeente met zich meebrengtJantje schreef:https://kerkdienstgemist.nl/media/16237 ... -kerkdiens
Sinds kort is er de mogelijkheid om met deze gemeente mee te luisteren, daar kwam ik net achter.
Ik was altijd van gedachte dat men in Zuid-Afrika ook gewoon de Nederlandse Psalmen zong, maar ik hoor hier dat het Afrikaans is. In de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Pretoria worden toch wel de Nederlandse Psalmen gezongen?
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
- Delftenaar
Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
- J.C. Philpot
Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Onze kerk betaald € 0,27 per keer dat een preek via kerkdienstgemist wordt beluisterd. Preken staan dus vanaf maandag kregen vroeg op de eigen site nu.J.C. Philpot schreef:Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
- J.C. Philpot
Slim, Kerdienstgemist voor de uitzending en het archief op de site.Zeeuw schreef:Onze kerk betaald € 0,27 per keer dat een preek via kerkdienstgemist wordt beluisterd. Preken staan dus vanaf maandag kregen vroeg op de eigen site nu.J.C. Philpot schreef:Klopt. Op de rekening die de kerkelijke gemeente krijgt van Kerkdienstgemist word het gegenereerde dataverkeer gefactureerd (een x bedrag per mb of GB).Delftenaar schreef:Hangen die kosten af van het aantal mensen dat luistert?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield