Waar die van mij gebleven is weet ik eigenlijk niet. Ik weet eigenlijk niet of die na het overlijden van mijn moeder naar een van de kinderen is gegaan of dat ie in de kringloop of zo is beland.Ik denk het ook,. De mijne staat er zelfs nog steeds.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
-
- Verbannen
Dat is dan ook wel gelijk de provincie waar nu, vermoed ik althans, de minste (reformatorische) christenen wonen..., @Ditbenik.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat wil je daarmee zeggen @Jantje?Jantje schreef:Dat is dan ook wel gelijk de provincie waar nu, vermoed ik althans, de minste (reformatorische) christenen wonen..., @Ditbenik.
-
- Verbannen
O, gewoon, ik vond het opmerkelijk. Voor alle duidelijkheid, ik heb het over het Limburgs volkslied.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
In wordfeud voor veel punten een keurig refowoord kunnen leggen, tegen een refoforummer: rokband
Beter wordt het niet
Beter wordt het niet

Met een c ertussen had je vast meer punten gehaald... Maar dan past het weer niet op refoforum.Dodo schreef:In wordfeud voor veel punten een keurig refowoord kunnen leggen, tegen een refoforummer: rokband
Beter wordt het niet
En ik weet niet hoe lang de woorden zijn die je bij wordfeud kunt maken.
- Niet meer zo actief -
- Dodo
Helemaal van de ene naar de andere kant is vijftien hokjes. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt.Mannetje schreef:Met een c ertussen had je vast meer punten gehaald... Maar dan past het weer niet op refoforum.Dodo schreef:In wordfeud voor veel punten een keurig refowoord kunnen leggen, tegen een refoforummer: rokband
Beter wordt het niet
Tegen een andere refoforummer heb ik queertjes kunnen leggen. Dat was ook leuk, maar geen refowoord.
- Lilian1975
Dodo schreef:Helemaal van de ene naar de andere kant is vijftien hokjes. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt.Mannetje schreef:Met een c ertussen had je vast meer punten gehaald... Maar dan past het weer niet op refoforum.Dodo schreef:In wordfeud voor veel punten een keurig refowoord kunnen leggen, tegen een refoforummer: rokband
Beter wordt het niet
Tegen een andere refoforummer heb ik queertjes kunnen leggen. Dat was ook leuk, maar geen refowoord.
Het valt id niet mee om je te overtreffen.

Ben er nu achter dat je moet proberen een bepaalde combinatie van gekleurde hokjes in een keer te proberen te vullen..
Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?
Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?

Wij hebben het allang eraf gegooid.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja maar tegen zo'n moderne vrouw kunnen wij niet opMara schreef:Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?![]()

Terri schreef:Ja maar tegen zo'n moderne vrouw kunnen wij niet opMara schreef:Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?![]()

Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Zondagavond nog scrabble en woord-rummikub gedaan met de kinderen hoor. Dus hoezo modern?Terri schreef:Ja maar tegen zo'n moderne vrouw kunnen wij niet opMara schreef:Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?![]()

Er was niemand meer tegen wie we het konden spelen, dus dan houdt het vanzelf op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
kansspelen en gokken op de dag des Heeren, foei!Mara schreef:Zondagavond nog scrabble en woord-rummikub gedaan met de kinderen hoor. Dus hoezo modern?Terri schreef:Ja maar tegen zo'n moderne vrouw kunnen wij niet opMara schreef:Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?![]()
Er was niemand meer tegen wie we het konden spelen, dus dan houdt het vanzelf op.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Re: RE: Re: Kleine vreugden
Hoe bedoel je: niemand meer om tegen te spelen?Mara schreef:Zondagavond nog scrabble en woord-rummikub gedaan met de kinderen hoor. Dus hoezo modern?Terri schreef:Ja maar tegen zo'n moderne vrouw kunnen wij niet opMara schreef:Wordfeud is zo 2010.Lilian1975 schreef: Maar zijn er nog meer rf ers actief op wordfeud?![]()
Ik heb altijd genoeg tegenspelers

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Wandelende
- Inactief
Meen je dit nu serieus als het gaat over Scrabble en Rummikub?emigrant schreef:kansspelen en gokken op de dag des Heeren, foei!
(~)