Gereformeerde Gemeenten
- Delftenaar
Re: Gereformeerde Gemeenten
Toch doen we er allemaal aan mee: het valt me soms op dat we (en het woord wij betekent anderen en ik zelf) een discussie over iets, of een bepaalde predikant, beginnen.
Na een tijdje stellen we dan vast dat er iets gebeurd wat we niet willen en dat de discussie (of eigenlijk het geroddel) moet stoppen.
Dat zal, maar hebben wij dit niet gezamenlijk veroorzaakt en hadden we zelf niet eerder op de rem moeten trappen?
Na een tijdje stellen we dan vast dat er iets gebeurd wat we niet willen en dat de discussie (of eigenlijk het geroddel) moet stoppen.
Dat zal, maar hebben wij dit niet gezamenlijk veroorzaakt en hadden we zelf niet eerder op de rem moeten trappen?
Oke dank jeJantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
- Wandelende
- Inactief
Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje daar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.pierre27 schreef:Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Laatst gewijzigd door Wandelende op 13 okt 2018, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
(~)
- Wandelende
- Inactief
Je bedoelt een bevindelijk beleving van...?lagenb schreef:Ik zou hier eerder vertrekken omdat de forum reacties hier meer een soort rechtzinnige variatie op GTST zijn.
(~)
Wat is dat dan voor programma? Iets van geschiedenis?Wandelende schreef:Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje waar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.pierre27 schreef:Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
-
- Verbannen
Precies. Zo is het maar net.Wandelende schreef:Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje waar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.pierre27 schreef:Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
@liz boer,
Een goddeloze soapserie op tv. Vandaar dat ik die woorden gebruikte.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Wandelende
- Inactief
Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.liz boer schreef:Wat is dat dan voor programma? Iets van geschiedenis?Wandelende schreef:Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje waar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.pierre27 schreef:Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.

(~)
-
- Verbannen
Ik had het met name over de daadwerkelijke afkorting van deze letters. Maar je zou het inderdaad ook op deze discussie kunnen toepassen, al is dat misschien extreem. Dat het een slechte tijdsverdrijving is, is in ieder geval een feit.pierre27 schreef:Meen je dit?Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
oke nou ik hoef het niet te weten hoor.wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.
Ik heb het ook nog nooit gezien en sorry dat ik de link legde. Sommige discussies hier voelen voor mij niet zo goed hier, maar ik hoef ze ook niet te lezen
. Daarom stop ik er ook mee, maar ik hou jullie niet tegen
. A-Dieu.

-
- Verbannen
Laten we het er maar op houden dat het een heel goed teken is dat je de afkorting niet wist.liz boer schreef:oke nou ik hoef het niet te weten hoor.wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik vind het best wel knap. Als je echt deze afkorting nooit hebt gehoord heb je goeie filters sinds 19zoveel.Jantje schreef:Laten we het er maar op houden dat het een heel goed teken is dat je de afkorting niet wist.liz boer schreef:oke nou ik hoef het niet te weten hoor.wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.
- Dodo
En ook geen Donald Duck gelezen, die schreef ook al over Goede Eieren, Slechte Eieren.
Ik vind dat helemaal niet zo goed. Het zou een goed gesprek waard zijn hoe wereldvreemd een christen moet zijn.
Ik vind ook dat dominees en docenten minstens een keer per jaar een weekje zouden moeten kijken.
Ik vind ook dat dominees en docenten minstens een keer per jaar een weekje zouden moeten kijken.