(offtopic) ik vind die foto steengoed, elke keer lig ik in een deukOorspronkelijk gepost door Lecram[offtopic]Oorspronkelijk gepost door GianDat is het Orckieanisme.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusDat/zo'n zinnetje komt me bekend voor ...')Oorspronkelijk gepost door DathenumMocht dat bij ons ook maar wat vaker gevonden worden.
Die zoon van jou vreet die Saambinder helemaal op
[/offtopic]
Woede van Jezus in de Tempel, wel of géén zond
Mensen, moet hier op OSW nou zo'n topic geopend worden?
Spreekt voor zich als dat geen zonde was. Hij kwam voor Zijn Vader op! Ze beledigden Zijn Vader door markt te houden op het tempelplein! (en wij??? Ik lees regelmatig over rommelmarkten op het kerkplein, ken dat?)
Hij neemt de zonde tegen Zijn Vader wel degelijk serieus! Ook die kleine zonde!
En zal ook de mens om die kleine niet vergeven zonde voor eeuwig in het helse vuur werpen. Dat is de Heere Jezus ook! Gelukkig wel, want anders was Hij geen God.
[Aangepast op 4/2/05 door Matthijs]
Spreekt voor zich als dat geen zonde was. Hij kwam voor Zijn Vader op! Ze beledigden Zijn Vader door markt te houden op het tempelplein! (en wij??? Ik lees regelmatig over rommelmarkten op het kerkplein, ken dat?)
Hij neemt de zonde tegen Zijn Vader wel degelijk serieus! Ook die kleine zonde!
En zal ook de mens om die kleine niet vergeven zonde voor eeuwig in het helse vuur werpen. Dat is de Heere Jezus ook! Gelukkig wel, want anders was Hij geen God.
[Aangepast op 4/2/05 door Matthijs]