Je kunt ook overdrijvenRoos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
Piet Puk Bokaal - finaleronde
- FlyingEagle
Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde
Ah. De stemmen staken. Is de oudste in jaren dan gekozen? Wat heeft de organisatie voorzien? Een dubbele winnaar?
De spijker op z'n kop. Links en rechts eendrachtig in het stemlokaal;)Wandelende schreef:Je kan zeggen wat je wil, maar Piet Puk heeft wel met een ongestoorde houding voor veel vermaak gezorgd in komkommertijd.
Wat mij betreft ruim voldoende om zelf de Piet Puk Bokaal in zijn eigen vensterbank te plaatsen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik heb anders niet de indruk dat DIA zich op dit forum zeer vereerd of aanbeden voelt. Ik trouwens ook niet. Zeker niet sinds de naam van Refoforummer van het jaar is veranderd in Pietje Puk-bokaal.Roos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
Dat klinkt toch duidelijk anders

Een stemronde tussen beide gelijkeindigende kandidatenHerman schreef:Ah. De stemmen staken. Is de oudste in jaren dan gekozen? Wat heeft de organisatie voorzien? Een dubbele winnaar?
- Wandelende
- Inactief
Inmiddels staken de stemmen niet meer.
Wanneer is de sluiting?
Wanneer is de sluiting?
(~)
Ik ga er ook van uit dat de Piet Puk Bokaal niet gemaakt wordt van uitgerukte gouden oorringen etc....DDD schreef:Ik heb anders niet de indruk dat DIA zich op dit forum zeer vereerd of aanbeden voelt. Ik trouwens ook niet. Zeker niet sinds de naam van Refoforummer van het jaar is veranderd in Pietje Puk-bokaal.Roos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Als ik er 2 stemmen mocht uitbrengen kregen jullie beiden mijn stem. Jullie postings schudden vaak de boel lekker even op. Overigens vanuit geheel andere invalshoeken.DDD schreef:Ik heb anders niet de indruk dat DIA zich op dit forum zeer vereerd of aanbeden voelt. Ik trouwens ook niet. Zeker niet sinds de naam van Refoforummer van het jaar is veranderd in Pietje Puk-bokaal.Roos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Toch benieuwd wie het aandurft om de stand tussen de bovenste 2 weer gelijk te trekken. 

Lukt niet met een stem.Piet Puk schreef:Toch benieuwd wie het aandurft om de stand tussen de bovenste 2 weer gelijk te trekken.

- Niet meer zo actief -
Wel als er 1 van DDD naar DIA gaat..Mannetje schreef:Lukt niet met een stem.Piet Puk schreef:Toch benieuwd wie het aandurft om de stand tussen de bovenste 2 weer gelijk te trekken.

-
- Verbannen
... om de spanning er in te houden zeker? 
Overigens is de stand op dit moment weer gelijk.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Het wordt een fotofinish!Jantje schreef:... om de spanning er in te houden zeker?
- Niet meer zo actief -
Had dit nou niet gedaan, nu ben je ze allemaal kwijt. Zo snij je jezelf in de vingers.huisman schreef:Hé ik ben de helft van mijn imposant aantal stemmen kwijt.....teruggggggggggggggg geven

Nou zeg... had je eindelijk een stem, gaan ze weer naar een ander.Piet Puk schreef:Had dit nou niet gedaan, nu ben je ze allemaal kwijt. Zo snij je jezelf in de vingers.huisman schreef:Hé ik ben de helft van mijn imposant aantal stemmen kwijt.....teruggggggggggggggg geven