Waarschuwingsniveau
Waarschuwingsniveau
Vraag: Na hoeveel waarschuwingen wordt je van Refoforum verwijderd?
Re: Waarschuwingsniveau
Heeft deze vraag een achtergrond?Piet Puk schreef:Vraag: Na hoeveel waarschuwingen wordt je van Refoforum verwijderd?
-
Hoe lang blijven die waarschuwingen eigenlijk staan? Ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad.
Heb er poosje terug eentje gekregen. Makkelijk om te weten of je nu al voorzichtig moet worden of dat je nog een kans hebt. Uiteraard is het niet mijn bedoeling er nog eentje te krijgen.Mannetje schreef:Heeft deze vraag een achtergrond?Piet Puk schreef:Vraag: Na hoeveel waarschuwingen wordt je van Refoforum verwijderd?
Dat is niet bestDDD schreef:Hoe lang blijven die waarschuwingen eigenlijk staan? Ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad.
Het is niet toegestaan om te discussiëren over het modbeleid hoor.
Is er eigenlijk een houdbaarheidsdatum aan een waarschuwing om mee te tellen?
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Ik reageerde wat 'fel' en ging met een groene kleur (alleen voor moderators) schrijven.
Fout van een groentje, zeg maar.Piet Puk schreef:Ik reageerde wat 'fel' en ging met een groene kleur (alleen voor moderators) schrijven.
-
Zoiets, vond het wel grappig, maar niet iedereen blijkbaarMannetje schreef:Fout van een groentje, zeg maar.Piet Puk schreef:Ik reageerde wat 'fel' en ging met een groene kleur (alleen voor moderators) schrijven.
En als je kleurenblind bent?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Dan ben je snel van Refoforum afBruna schreef:En als je kleurenblind bent?
Ik heb er wel een stuk of tien, denk ik. Dus blijkbaar hebben ze een houdbaarheid. Ben ook wel een paar keer voor een maand geschorst, maar dat was telkens in de vakantie, dus dat viel wel mee.
Het is lastig dat het modbeleid niet openbaar is.
Het is lastig dat het modbeleid niet openbaar is.
Niet iedere verbetersuggestie is een waarschuwing in de zin van het moderatorenbeleid hoor.
Het gaat erom dat je niet de forumregels overtreedt.
Het gaat erom dat je niet de forumregels overtreedt.