Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
-
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een nieuw tantezeggertje! Vanmiddag voor de 3e keer tante geworden van deze keer een meisje: Marit! (Maria Aartine, vernoemd naar oma mijn moeder)
Een hele trotse dankbare (suiker)tante!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
- Dodo
Ah, leuk! Ik was ook vrij jong tante en had zo een goede band met ze. Gefeliciteerd.aggieoudje schreef:Een nieuw tantezeggertje! Vanmiddag voor de 3e keer tante geworden van deze keer een meisje: Marit! (Maria Aartine, vernoemd naar oma mijn moeder)
-
Haha zo jong ben ik nou ook weer niet!Dodo schreef:Ah, leuk! Ik was ook vrij jong tante en had zo een goede band met ze. Gefeliciteerd.aggieoudje schreef:Een nieuw tantezeggertje! Vanmiddag voor de 3e keer tante geworden van deze keer een meisje: Marit! (Maria Aartine, vernoemd naar oma mijn moeder)

Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
- Johann Gottfried Walther
Totaal onverwacht cadeautje van een dankbare cliënt. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Bonny
- Contacteer:
Gefeliciteerd, maar......wat is een suikertante?aggieoudje schreef:Een nieuw tantezeggertje! Vanmiddag voor de 3e keer tante geworden van deze keer een meisje: Marit! (Maria Aartine, vernoemd naar oma mijn moeder)
The Groom's still waiting at the altar
- Dodo
Suikertantes en -ooms zijn vooral belangrijk bij verjaardagen en andere gelegenheden waarbij kadootjes gegeven worden. Maar je moet er wel voor vernoemd zijn eigenlijk.Bonny schreef:Gefeliciteerd, maar......wat is een suikertante?aggieoudje schreef:Een nieuw tantezeggertje! Vanmiddag voor de 3e keer tante geworden van deze keer een meisje: Marit! (Maria Aartine, vernoemd naar oma mijn moeder)
- J.C. Philpot
Een heerlijk frisse duik in de linge.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
De gele band.
Een verkoudheidsvirus.
En dat midden in de zomer
Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Een putlucht in de keuken. En niemand die weet waar het vandaan komt. Gisteren twee technische mannen er naar laten kijken en zij konden het ook niet vinden. Het enige wat we kunnen bedenken is dat het iets met het lage grondwater te maken heeft. Normaal gesproken hebben we water onder het huis.
Als het volgende week niet over is, ga ik toch iemand bellen die verstand heeft van riolering. Het is heel vervelend. Gelukkig alleen de keuken, de rest van het huis blijft er van verschoond.
Als het volgende week niet over is, ga ik toch iemand bellen die verstand heeft van riolering. Het is heel vervelend. Gelukkig alleen de keuken, de rest van het huis blijft er van verschoond.
- Delftenaar
Het is al vrij lang tamelijk warm weer. Sommige mensen worden verkouden van airco's.Orchidee schreef:Een verkoudheidsvirus.
Dat zou bij jou het geval kunnen zijn.
Zou dat door de droogte komen onze wc stinkt ook nu.Dodo schreef:Een putlucht in de keuken. En niemand die weet waar het vandaan komt. Gisteren twee technische mannen er naar laten kijken en zij konden het ook niet vinden. Het enige wat we kunnen bedenken is dat het iets met het lage grondwater te maken heeft. Normaal gesproken hebben we water onder het huis.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
- Dodo
Dat is ons idee ook. Zover ik weet is er verder geen lekkage. Ik moet nog eens wat buren vragen of ze het ook hebben.liz boer schreef:Zou dat door de droogte komen onze wc stinkt ook nu.Dodo schreef:Een putlucht in de keuken. En niemand die weet waar het vandaan komt. Gisteren twee technische mannen er naar laten kijken en zij konden het ook niet vinden. Het enige wat we kunnen bedenken is dat het iets met het lage grondwater te maken heeft. Normaal gesproken hebben we water onder het huis.
Ik woon in een oud huis, en wij hebben een waterput in onze achterkelder. Daaraan kunnen we de stand van het grondwaterpeil aflezen. De put staat al wekenlang droog.Dodo schreef:Een putlucht in de keuken. En niemand die weet waar het vandaan komt. Gisteren twee technische mannen er naar laten kijken en zij konden het ook niet vinden. Het enige wat we kunnen bedenken is dat het iets met het lage grondwater te maken heeft. Normaal gesproken hebben we water onder het huis.
Als er regen op komst is, gaat de put een vieze grondlucht verspreiden. Ik ruik nog niets, dus er komt nog geen regen aan.
Er is helaas niets aan te doen.
Maar in een nieuwer huis kan het idd de riolering zijn.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
een nieuwe jurk