Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Zicht op een jonge boom, vanuit onze kamer, voor het eerst vol bloesem, zo mooi!
Jammer dat het maar even is, het 'sneeuwt' vandaag witte bloesem......
Jammer dat het maar even is, het 'sneeuwt' vandaag witte bloesem......
De Napoleonzuurballen zijn vooral in de zomer, heerlijk verfrissend.
Twee weken geleden zag ik de smaak ananas en nu lag er cassis.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lekkaeh

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Ze staan op mijn boodschappenbriefje omdat ze in de aanbieding zijn bij de supermarkt waar ik mijn boodschappen doe! Ik dacht hé lekker die neem ik weer eens!!Mara schreef:De Napoleonzuurballen zijn vooral in de zomer, heerlijk verfrissend.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Ja zeker. Ik dacht ze heel zoet zouden zijn, maar ze hebben ook dat napoleonzuurtje.Orchidee schreef:Lekkaeh

Bofferdaggieoudje schreef:e staan op mijn boodschappenbriefje omdat ze in de aanbieding zijn bij de supermarkt waar ik mijn boodschappen doe! Ik dacht hé lekker die neem ik weer eens!!

Laat die ananas ook niet liggen he.
We zitten nog buiten onder de sterrenhemel te genieten.
Overdag is het te warm om buiten te komen, 45+ graden, dus zitten we dan binnen met de airco aan.
Maar de citrusbomen staan volop in bloei, en zo kunnen we nu genieten van die heerlijke geur.
Overdag is het te warm om buiten te komen, 45+ graden, dus zitten we dan binnen met de airco aan.
Maar de citrusbomen staan volop in bloei, en zo kunnen we nu genieten van die heerlijke geur.

Ben je op vakantie? In Nederland is het de afgelopen dagen ook prachtig weer, als je geen hekel hebt aan zon en warmte althans.
Snoep eet je ook meestal niet vanwege de vezels of vitamines. Ik eet het in ieder geval gewoon vanwege het lekker. Niet te veel, niet te vaak, geen probleem.Mannetje schreef:Puur ongezond inderdaad.refo schreef:68% suikers
Nee, we zijn in Egypte vanwege de trouwerij van m´n broer, en zo zie je weer eens de nodige familieledenDDD schreef:Ben je op vakantie? In Nederland is het de afgelopen dagen ook prachtig weer, als je geen hekel hebt aan zon en warmte althans.

Dat is ook een heuglijke reden;-)
https://nos.nl/artikel/2230155-daar-han ... gboom.html
Het is natuurlijk gevaarlijk en schandalig en afschuwelijk voor de brugwachter, maar ik heb hier wel even om gegrijnsd... https://nos.nl/artikel/2230155-daar-han ... gboom.html
Het is natuurlijk gevaarlijk en schandalig en afschuwelijk voor de brugwachter, maar ik heb hier wel even om gegrijnsd... https://nos.nl/artikel/2230155-daar-han ... gboom.html
Ik kreeg geurstokjes van Zwitsal kado.
Eigenlijk houd ik niet zo van die synthetische geuren in huis, maar het ruikt nu toch wel lekker de hele dag naar babykamer. Nostalgie

Eigenlijk houd ik niet zo van die synthetische geuren in huis, maar het ruikt nu toch wel lekker de hele dag naar babykamer. Nostalgie

Waarschijnlijk zijn het Robijn Zwitsal geurstokjesMara schreef:Ik kreeg geurstokjes van Zwitsal kado.
Eigenlijk houd ik niet zo van die synthetische geuren in huis, maar het ruikt nu toch wel lekker de hele dag naar babykamer. Nostalgie![]()
Unilever heeft drie geuren op de markt gebracht onder het merk Robijn.
Eén daarvan heeft een Zwitsal-geur (Zwitsal is ook een merk van Unilever)
Zoiets noemen we 'co-branding'.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«