Het kan zijn dat hier al een topic van is geopend. Als dat zo is, breng mij dan even op de hoogte. Dan kan deze gesloten worden.
Maar ik wou graag een topic openen waar we voor elkaar kunnen bidden.
Zet hier je punten neer waar voor we samen kunnen bidden.
Zo kunnen we met je mee bidden.
Bidden voor elkaar....
Laat ik bij voorbaat al zeggen, niks tegen op de gedachte, om voor elkaar te bidden.
Maar toch heb ik soms m'n twijfels bij Bid-praatgroepjes. Zou het nou meer helpen, als je met meer mensen bidt? Als je oprecht bidt, met woorden die rechtstreeks uit je hart komen, komen die woorden dan niet aan?
Maar toch heb ik soms m'n twijfels bij Bid-praatgroepjes. Zou het nou meer helpen, als je met meer mensen bidt? Als je oprecht bidt, met woorden die rechtstreeks uit je hart komen, komen die woorden dan niet aan?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Als jij weet dat er mensen zijn die voor je bidden, geeft dat des ter groter een vertrouwen en weet je dat mensen met je mee leven.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Laat ik bij voorbaat al zeggen, niks tegen op de gedachte, om voor elkaar te bidden.
Waarom word er dan zovaak gebed gevraagd binnen de kerken?
Jij niet... Lassie wel ... en ik ook eigenlijk, maar helaas hebben jullie mijn onderwerp al es helemaal de grond in geboord dus.. Lassie... pin je niet al te erg vast aan deze topic om teleurstellingen te voorkomen!Oorspronkelijk gepost door Rhodé
zie er geen meerwaarde in om dat hier op te schrijven.
Marsm.... opzich is er niets christelijker dan voor elkaar bidden lijkt me? Waarom worden deze christelijke acties altijd tegen gesproken... ik heb n gevoel en ik zal er vast helemaal naast zitten hoor, als ik hier kijk op het forum.... wat is een christen...??? Een christen is een "werelds mens" die in God geloofd. God ervaren, onderlinge verbondenheid doormiddel van gebed etc. lijkt als je het op OSW voorsteld helemaal uit den bozen, want "Dan ben je evangelisch" ik denk dat ik liever evangelisch ben dan dat ik zo leef met mn eigen ikkie... maarjah... das mijn mening!