Hoe laat vertrekken jullie? Het verkeer op de A20 staat stil! De sluiproutes zijn druk druk druk.Orchidee schreef:Dan nemen wij maar een andere weg naar Vlaardingen
Het is sowieso druk(ker) omdat de metro op de Hoekselijn nog steeds niet rijdt.
Hoe laat vertrekken jullie? Het verkeer op de A20 staat stil! De sluiproutes zijn druk druk druk.Orchidee schreef:Dan nemen wij maar een andere weg naar Vlaardingen
Wat is een RAINBOW JAM voor ding?Orchidee schreef:Dan nemen wij maar een andere weg naar Vlaardingen
Verstuurd vanaf mijn RAINBOW JAM met Tapatalk
Een goedkope smarthphone.Mannetje schreef: Wat is een RAINBOW JAM voor ding?
Wij vertrekken ongeveer half 7.Mannetje schreef:Wat is een RAINBOW JAM voor ding?Orchidee schreef:Dan nemen wij maar een andere weg naar Vlaardingen
Verstuurd vanaf mijn RAINBOW JAM met Tapatalk
En dat is weer wat anders dan het feestje van 29 november?JCRyle schreef:.... het vandaag Nationale Pannenkoekendag is?
Ja, vandaag hoef je geen pannenkoek op je hoofd te leggenHerman schreef:En dat is weer wat anders dan het feestje van 29 november?JCRyle schreef:.... het vandaag Nationale Pannenkoekendag is?
Loontje schreef:Ik al 7 dagen gestopt ben met roken
Tot morgen!modesto schreef:... ik het hierbij wil laten?
Ik ook. Geweldig!Herman schreef:ik kan wel genieten van de repliek van ING President-commissaris Van der Veer op 10 moraliserende kamerleden.