Preekcassettes
Preekcassettes
Gratis op te halen in Dordrecht: preekcassettes van predikanten van de GG, CGK en NH.
De meeste zijn van ds. H. van den Belt
De meeste zijn van ds. H. van den Belt
Re: preekcassettes
Benieuwd hoeveel mensen nog een cassette-recorder hebben.
- Bonny
- Contacteer:
BVD vast niet meer, daarom wil hij er zeker van af

The Groom's still waiting at the altar
cassettes en diskettes: 't is nog net niet zo dat je ze bij het Museon kunt afgevenfreek schreef:Benieuwd hoeveel mensen nog een cassette-recorder hebben.

~~Soli Deo Gloria~~
Een paar jaar gelden waren de laatste cassetterecorders nog te koop bij Media-Markt in HengeloHendrikus schreef:cassettes en diskettes: 't is nog net niet zo dat je ze bij het Museon kunt afgevenfreek schreef:Benieuwd hoeveel mensen nog een cassette-recorder hebben.
Ik heb destijds een nieuwe gekocht. Hoewel ik de meeste preken nu gedigitaliseerd op mijn pc heb.
Verder werd me toen gezegd dat ze in Duitsland nog volop te koop waren.
Dat zal ongeveer een jaar of 5 geleden zijn.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Preekcassettes
Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?
Ik heb wat preken liggen op cassetteband. Bevestiging en intrede van Ds Verschuure. Preek van Ds Spaans, intrede Ds Huisman. En er ligt nog wel wat.
Ik heb wat preken liggen op cassetteband. Bevestiging en intrede van Ds Verschuure. Preek van Ds Spaans, intrede Ds Huisman. En er ligt nog wel wat.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?
Maar ik denk niet dat je die hier op het forum ontmoet.
Re: RE: Re: Preekcassettes
O jawel hoor.Tiberius schreef:Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?
Ik ben op zoek naar prekencassettes of prekencd`s van Ds. A. van der Meer. Hij was predikant in de Oud ger. gem in Ned.
Re: RE: Re: Preekcassettes
Telt een cassetterecorder die het niet meer doet ook mee?eilander schreef:O jawel hoor.Tiberius schreef:Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb er een serie ingeslagen voor het herfst- en wintergetij voor deze apparaten aanbrak, We zagen namelijk de bui al hangen en ervaring opgedaan hebbende met de oude bandrecorder... Achteraf wel een goede investering. Hoewel de meest cassettes nu gedigitaliseerd zijn. De apparatuur heb ik nog steeds.Tiberius schreef:Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?
Ik heb er pas eentje gekregen.
De persoon vond het waarschijnlijk "zielig" dat ik er geen meer had en nog wel heel veel ongedigitaliseerde cassettebandjes heb.
Ik ben er blij mee en zal er zuinig op zijn :-)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
De persoon vond het waarschijnlijk "zielig" dat ik er geen meer had en nog wel heel veel ongedigitaliseerde cassettebandjes heb.
Ik ben er blij mee en zal er zuinig op zijn :-)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik keek net even op de airmilesshop, en zag daar tot mn verbazing ook nog zo'n ding staan: https://www.airmilesshop.nl/product/gpo ... terecorder-DIA- schreef:Ik heb er een serie ingeslagen voor het herfst- en wintergetij voor deze apparaten aanbrak, We zagen namelijk de bui al hangen en ervaring opgedaan hebbende met de oude bandrecorder... Achteraf wel een goede investering. Hoewel de meest cassettes nu gedigitaliseerd zijn. De apparatuur heb ik nog steeds.Tiberius schreef:Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?
Ongeveer dezelfde als die ik heb. Alleen die van mij is helemaal in het zwart.eilander schreef:Ik keek net even op de airmilesshop, en zag daar tot mn verbazing ook nog zo'n ding staan: https://www.airmilesshop.nl/product/gpo ... terecorder-DIA- schreef:Ik heb er een serie ingeslagen voor het herfst- en wintergetij voor deze apparaten aanbrak, We zagen namelijk de bui al hangen en ervaring opgedaan hebbende met de oude bandrecorder... Achteraf wel een goede investering. Hoewel de meest cassettes nu gedigitaliseerd zijn. De apparatuur heb ik nog steeds.Tiberius schreef:Ongetwijfeld.Nasrani schreef:Zijn er nog mensen met een cassetterecorder?