Maar bedankt!
Vandaag vrijgezellenfeestje gehad en dus gegeten bij Bregje in Woerden.aggieoudje schreef:Wij gaan daar met het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje heen, ik geloof in Woerden maar dat weet ik niet zeker! Het ziet er echt leuk uit!Orchidee schreef:Vanavond gaan wij bij Bregje eten.
http://www.proeflokaalbregje.nl/
Ik zou eerst eens kijken waar je die allemaal kunt inleveren. Volgens mij kan dat niet overal.helma schreef:Iemand nog een tip in Rotterdam voor een etentje met z'n twee...we hopen binnenkort een weekendje samen in Rotterdam te zijn vanwege ons huwelijksjubileumEn we hebben een VVV dinerbon.
Ligt eraan wat je zoekt en welke mogelijkheden VVV biedt. Ik ken behoorlijk wat restaurants in Rotterdam, alleen niet alle soorten zijn mijn smaak ;-)helma schreef:Iemand nog een tip in Rotterdam voor een etentje met z'n twee...we hopen binnenkort een weekendje samen in Rotterdam te zijn vanwege ons huwelijksjubileumEn we hebben een VVV dinerbon.
Dat ziet er erg leuk uit!! Heerlijk zo'n boekenrestaurant. Hoe verzinnen ze het.Wandelende schreef:Restaurant Biblio.