Maar je ziet het nergens meer. Althans niet bij Jumbo of Ah.merel schreef:Snijbiet is heerlijk! En koolraapjes ook!
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [4]
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Op de markt haal ik zomers wel eens snijbiet en koolraap kan je bij de Appie en Lidl in ieder geval kopen.
- Dodo
Geroerbakte/roergebakken boerenkool. Lekker vegetarisch recept.
Er moeten ook erwtjes in. Beetje jammer dat ik een blik erwtjes leegde in de pan, en dat de helft uit worteltjes bestond. Misschien moet ik de leesbril ophouden in de supermarkt, of uit gaan zien naar een permanent exemplaar.
Er moeten ook erwtjes in. Beetje jammer dat ik een blik erwtjes leegde in de pan, en dat de helft uit worteltjes bestond. Misschien moet ik de leesbril ophouden in de supermarkt, of uit gaan zien naar een permanent exemplaar.
Potjes i.p.v. blikjes kopen kan ook helpen
.

Diepvrieserwten zijn veel lekkerder dan pot- of blikerwten.
Dat vinden mijn kinderen niet. Zij houden van dat zachte uit een pot of blik. Ik neem eigenlijk altijd diepvrieserwten, maar heb altijd een paar blikken/potten op voorraad.
Vanavond eten wij boerenkool met worst en spekjes. Altijd lekker!
Vanavond eten wij boerenkool met worst en spekjes. Altijd lekker!
- MarthaMartha
vijfgangenverrassingsmenu buiten de deur....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
GelukkigMarthaMartha schreef:vijfgangenverrassingsmenu buiten de deur....

Ik ga ook uit eten met mijn echtgenoot (verjaardagskado)en was al bang dat we bij elkaar in de buurt zouden zitten

We hebben vanavond wok groente gegeten: palmkool, ook een vergeten groente, met broccoli, kastanjechampignons en lente ui (te koop bij Appie), met rijst en stoofvlees. Snel klaar en erg smaakvol. Dat stoofvlees kwam bij hoge uitzondering kant en klaar uit blik.
- Dodo
Vorst schreef:Potjes i.p.v. blikjes kopen kan ook helpen.

Maar dan moet ik wel meer naar de glasbak brengen, blikjes kunnen in het plastic afval. Maar toch, goede tip.
Roos2017 schreef:We hebben vanavond wok groente gegeten: palmkool, ook een vergeten groente, met broccoli, kastanjechampignons en lente ui (te koop bij Appie), met rijst en stoofvlees. Snel klaar en erg smaakvol. Dat stoofvlees kwam bij hoge uitzondering kant en klaar uit blik.

Schaam je ... 1 miljard mensen lijden honger op deze wereld.Vorst schreef:Roos2017 schreef:We hebben vanavond wok groente gegeten: palmkool, ook een vergeten groente, met broccoli, kastanjechampignons en lente ui (te koop bij Appie), met rijst en stoofvlees. Snel klaar en erg smaakvol. Dat stoofvlees kwam bij hoge uitzondering kant en klaar uit blik.
Praat eens normaal en niet zo belerend.
Jammer dat je het verkeerd opvat ... ik bedoelde mijn opmerking helemaal niet belerend.Vorst schreef:Praat eens normaal en niet zo belerend.