Wat acht u gepermitteerd op zondag?

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door eilander »

DDD schreef:Is het artikel gewijzigd? Maar inderdaad, dat is wel een betere uitleg van wat er nu staat. Maar waarom zoiets dan zo onhelder moet worden opgeschreven, is mij een raadsel. Niet iedereen is even direct, denk ik dan maar;-)
Zo onhelder is het heus niet. Herman en ik begrepen het wel, dus dan moet het jou ook lukken.
Maar het geeft niet, iedereen begrijpt wel eens iets verkeerd ;)
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door DDD »

Misschien is onhelder niet een goed woord. De tekst is heel impliciet en meerduidig. Er zouden duidelijker formuleringen te bedenken zijn, als dit was wat de dominee wilde melden.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door eilander »

DDD schreef:Misschien is onhelder niet een goed woord. De tekst is heel impliciet en meerduidig. Er zouden duidelijker formuleringen te bedenken zijn, als dit was wat de dominee wilde melden.
Zeker. Het ligt in elk geval aan de onduidelijke formulering van de dominee en aan de slechte redactie van het RD.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12003
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door Herman »

Het is een aandachtspunt in het kader van 'mijn maximale te gebruiken aantal woorden zijn op dus ik stel maar een vraag in plaats van een discussie te continueren'
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door eilander »

eilander schreef:
DDD schreef:Misschien is onhelder niet een goed woord. De tekst is heel impliciet en meerduidig. Er zouden duidelijker formuleringen te bedenken zijn, als dit was wat de dominee wilde melden.
Zeker. Het ligt in elk geval aan de onduidelijke formulering van de dominee en aan de slechte redactie van het RD.
Voor de goede orde: dit bedoel ik dus niet serieus.
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat acht u gepermitteerd op zondag?

Bericht door DDD »

eilander schreef:
DDD schreef:Misschien is onhelder niet een goed woord. De tekst is heel impliciet en meerduidig. Er zouden duidelijker formuleringen te bedenken zijn, als dit was wat de dominee wilde melden.
Zeker. Het ligt in elk geval aan de onduidelijke formulering van de dominee en aan de slechte redactie van het RD.
Dat was niet wat ik schreef. Het ligt aan mij, maar dat neemt niet weg, dat de formulering niet expliciet was. En dat dit niet serieus was, had ik goed in de gaten, gelukkig;-)
Plaats reactie