Joostw schreef:Ik hoop en bid ook dat hij en zijn gezin naar ons eiland mag komen. De familie ken ik persoonlijk heel goed en de laatste maanden hebben ze veel in Ouddorp gezeten. Een gemeente waar hij ook zou passen. Als het Ouddorp niet wordt, dan gun ik het Middelharnis ook hoor van Dijk! De nood op ons eiland qua predikantplaatsen is groot. Dominee Boeder haalde het afgelopen zondag diverse malen aan of de Heere nog aan ons eiland zou willen gedenken, waar toch ook veel van Zijn Kinderen gewoond hebben en nog steeds wonen, omdat er zoveel gemeenten zijn die vacant zijn en waar ook grote noden en zorgen zijn. Toch hopen en bidden op de vervulling van deze ledige kansels!eilander schreef:Bericht maar even verplaatst.Johannes van Dijk schreef:Tjonge,wat ben ik blij voor Ds.Pater.ik draag die man elke dag op m,n hart.Hij zou het best wel eens in de gunst des Heeren, aan mogen nemen.En al had ik hem graag hier,ik gun het de gemeente van Ouuddorp van harte! Hier in Middelharnis zijn altijd predikanten en kandidaten geweest.Ouddorp echter altijd zonder eigen herder en leraar.Ook is Ds.Pater zomers wel met regelmaat op Ouddorp.Mensen wat ben ik blij voor Ds.Pater en zijn gezin! We moeten deze omstandigheden waarin hij verkeerd,ook al heeft hij een volle agenda met preekbeurten,beslist niet onderschatten.Wat zou het groot zijn als hij naar dit eiland kwam.MvD5 schreef:Beroepen door GG Ouddorp: ds G. Pater
bron: http://www.gergeminfo.nl
Hij moet het zondag zelf afgeven dat hij beroepen is...