Beroepingswerk [11]
Re: Beroepingswerk [11]
Vrije Hervormde Gemeente te Driedorp
Benoemd tot voorganger Dr W J op't Hof em pred van de HHK wonende te Gameren die deze benoeming heeft aangenomen
Intrede dv 4 juni
Afscheid Ds W Roos op 5 juni
Benoemd tot voorganger Dr W J op't Hof em pred van de HHK wonende te Gameren die deze benoeming heeft aangenomen
Intrede dv 4 juni
Afscheid Ds W Roos op 5 juni
AangenomenRefogast schreef:Geref. Gemeenten
Beroepen: te Rijssen-Zuid, ds. S. W. Janse te 's-Gravenpolder.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
en dus bedankt voor LeiderdorpNasrani schreef:AangenomenRefogast schreef:Geref. Gemeenten
Beroepen: te Rijssen-Zuid, ds. S. W. Janse te 's-Gravenpolder.
HHK Bedankt voor Gameren Ds A P Muilwijk te Loon op Zand
Aangenomen naar HHK te Ede; ds.W Schinkelshoek.
Bron: Rd.
Bron: Rd.
Gereformeerde gemeenten in NL
ds Krijgsman heeft bedankt voor het beroep van Elst.
Waarmee er nu geen beroepen binnen de GGiN meer openstaan.
ds Krijgsman heeft bedankt voor het beroep van Elst.
Waarmee er nu geen beroepen binnen de GGiN meer openstaan.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Ger Gem
bedankt GG Oostkapelle A.T. Vergunst te Waupun
bedankt GG Oostkapelle A.T. Vergunst te Waupun
HHK Hoevelaken
bij de stemming op 11 mei was er geen meerderheid voor het uitbrengen van een beroep op Ds A van Wijk te Herkingen
bij de stemming op 11 mei was er geen meerderheid voor het uitbrengen van een beroep op Ds A van Wijk te Herkingen
Ds. Kees Baggerman uit Yerseke heeft het beroep aangenomen naar Krimpen aan den IJssel.
Zijn vrouw is predikant van Kattendijke (Baggerman-van Popering. en zal daar voorlopig moeten blijven...
Dus.... conclusie..?
Zijn vrouw is predikant van Kattendijke (Baggerman-van Popering. en zal daar voorlopig moeten blijven...
Dus.... conclusie..?
-
Als ik haar facebook moet geloven gaat ze gewoon mee. Ze heeft een foto van zichzelf in toga geplaatst en schrijft dan in een reactie aan iemand over het afscheid dat nabij is. Wat ze dan gaat doen weet ik niet want volgens mij wordt de predikantsplek van haar man in de ijsseldijkkerk al niet fulltime. De confessionele wijkgemeentes hier houden 's avonds al een gezamelijke avonddienst om de oa de kosten te drukken. Ook de andere wijkgemeente (de Rank) heeft geen fulltime predikant. Wellicht vind ze wel werk in één van de andere pkngemeentes in de omgeving. Dat gaat gewoon met een sollicitatie.Yesenaer schreef:Ds. Kees Baggerman uit Yerseke heeft het beroep aangenomen naar Krimpen aan den IJssel.
Dus.... conclusie..?
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Alleen feitelijk informatie in dit topic.
PKN
Te Driesum (herv) Tweetal Kand,M G M Mudde te Nijkerk en Ds J J Mulder te Hedel.
Heel bijzonder een tweetal in de PKN.
Beroep voornemens Bodegraven Ds J A C Olie te Genemuiden.
CGK aangenomen naar Leeuwarden Ds H Carlier te Enschede-West
beroepen op Urk(Maranathakerk) Ds A Versluis te Ouderkerk aan de Amstel.
Te Driesum (herv) Tweetal Kand,M G M Mudde te Nijkerk en Ds J J Mulder te Hedel.
Heel bijzonder een tweetal in de PKN.
Beroep voornemens Bodegraven Ds J A C Olie te Genemuiden.
CGK aangenomen naar Leeuwarden Ds H Carlier te Enschede-West
beroepen op Urk(Maranathakerk) Ds A Versluis te Ouderkerk aan de Amstel.
oud gereformeerde gemeenten in nl
ds Van der Veen heeft bedankt voor het beroep van de Oranjekerk in Rijssen
ds Van der Veen heeft bedankt voor het beroep van de Oranjekerk in Rijssen
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gereformeerde Gemeenten
Bedankt voor Middelharnis, ds. C. Sonnevelt te Krabbendijke.
Enkelvoudige kandidaatstelling te CGK Utrecht-West (wijk ICF): kand. J.H. Bonhof te Utrecht.
Enkelvoudige kandidaatstelling te CGK Nieuw-Balinge: kand. C. Cornet te Dordrecht.
Enkelvoudige kandidaatstelling te CGK Nieuw-Balinge: kand. C. Cornet te Dordrecht.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
- Verbannen
Ja helaas,Ds.Sonnevelt liet het me gisteravond via de mail weten. De Heere regeert!Refogast schreef:Gereformeerde Gemeenten