Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?

merel

Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door merel »

helma schreef:Weet je hoe jammer het is als je zus in Canada woont! Je ziet elkaar zo weinig!
Je boft met het hebben van een zus. Had mij ook leuk geleken. Met een zus deel je toch andere dingen dan met broers.
merel

Bericht door merel »

Hendrien schreef:
merel schreef:Inderdaad naar helma. Kan voor veel verdriet zorgen.

Mijn nieuwste aanwinst is een radiuskop fractuur. Erg vervelend gevallen afgelopen zaterdag.
Zo'n fractuur had ik een paar jaar geleden ook! Gelukkig was het niet zo'n ernstige. Een week drukverband gehad en toen ben ik maar gewoon weer aan het werk gegaan. Ging best goed, maar bleef wel een beetje pijn doen en kraken. Daarna ben ik flink gaan zwemmen en dat hielp super goed. Toen is het helemaal over gegaan.
Helaas duurt het mij mij wat langer. Al merk ik zeker wel vooruitgang. Heb ook een week drukverband gehad, maar mag 6-8 weken niet tillen. Autorijden mag pas weer als ik mijn arm kan strekken. Ben best wel onthand en mijn werk (thuis en op kantoor ) stapelt zich behoorlijk op.
helma

Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door helma »

merel schreef:
helma schreef:Weet je hoe jammer het is als je zus in Canada woont! Je ziet elkaar zo weinig!
Je boft met het hebben van een zus. Had mij ook leuk geleken. Met een zus deel je toch andere dingen dan met broers.
Ik heb vier zussen. En 1 broer. Vrijdag kwamen ze allemaal eten ( uitgezonderd de zus in Canada). Het is inderdaad gezellig om zussen te hebben. Al trek je met de een wat meer op dan met de ander; het blijft toch speciaal.
helma

Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]

Bericht door helma »

merel schreef:
Hendrien schreef:
merel schreef:Inderdaad naar helma. Kan voor veel verdriet zorgen.

Mijn nieuwste aanwinst is een radiuskop fractuur. Erg vervelend gevallen afgelopen zaterdag.
Zo'n fractuur had ik een paar jaar geleden ook! Gelukkig was het niet zo'n ernstige. Een week drukverband gehad en toen ben ik maar gewoon weer aan het werk gegaan. Ging best goed, maar bleef wel een beetje pijn doen en kraken. Daarna ben ik flink gaan zwemmen en dat hielp super goed. Toen is het helemaal over gegaan.
Helaas duurt het mij mij wat langer. Al merk ik zeker wel vooruitgang. Heb ook een week drukverband gehad, maar mag 6-8 weken niet tillen. Autorijden mag pas weer als ik mijn arm kan strekken. Ben best wel onthand en mijn werk (thuis en op kantoor ) stapelt zich behoorlijk op.
Naar zeg! En helaas ook wel herkenbaar. Bij mij schiet het ook nog helemaal niet op, ondanks de fysio. Wordt sinds vorige week weer erger. Het is inderdaad lastig in je dagelijks leven. Sterkte!!
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Afbeelding
Van Marktplaats. Tom Wright - What st Paul really said.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

J.C. Philpot schreef:Afbeelding
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... &start=225
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

De prachtige cd van het jaarlijkse Eindejaarsconcert(voor de 5e keer) in de Doelen in Rotterdam!
We mochten er afgelopen december voor de 5e keer bij zijn en nu nagenieten doormiddel van de cd!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
J.C. Philpot

Posthoorn schreef:
Als ik hem aan het lezen ben, zal ik hem in de door jou genoemde topic neerzetten.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
zojuist verschenen: 3e druk Weerklank
~~Soli Deo Gloria~~
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

J.C. Philpot schreef:
Posthoorn schreef:
Als ik hem aan het lezen ben, zal ik hem in de door jou genoemde topic neerzetten.
Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
Terri

Bericht door Terri »

Posthoorn schreef:
J.C. Philpot schreef:
Posthoorn schreef:
Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
Ik heb er op geklikt, maar kom geen reacties over dit boek tegen.....
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Terri schreef:
Posthoorn schreef:Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
Ik heb er op geklikt, maar kom geen reacties over dit boek tegen.....
Mei 2016?
J.C. Philpot

Zojuiat gearriveerd met de post:
Afbeelding

George Whitefield
J.C. Philpot

Posthoorn schreef: Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
Ik heb ze gezien. Wright staat inderdaad dichter bij de visie van de vroege kerk als bij de 16e eeuwse visie vanuit de Reformatie.

George Whitefield
Dodo

Bericht door Dodo »

Een werkende internetverbinding voor zoon. Er moest een kabel door de muur, het gat was echter niet groot genoeg. Stekkertje er af geknipt, want "je zet er zo een ander stekkertje op". Ach, ach, ach, wat een gepruts, acht onwillige draadjes in de juiste volgorde in zo'n stekkertje schuiven. Oudste heeft een internetopleiding gedaan, maar zag er ook geen gat in. Hij werkt al jaren in de kaas inmiddels. Dus jongste zou het doen, hij heeft een vaste hand en scherpe ogen. Het lukte hem ook niet, en hij raakte er aardig gefrustreerd van. Dus toen heb ik het toch zelf maar weer geprobeerd, en eureka! Het zit.
Nu ben ik toch wel een beetje trots op mijzelf.
Plaats reactie