Je boft met het hebben van een zus. Had mij ook leuk geleken. Met een zus deel je toch andere dingen dan met broers.helma schreef:Weet je hoe jammer het is als je zus in Canada woont! Je ziet elkaar zo weinig!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Helaas duurt het mij mij wat langer. Al merk ik zeker wel vooruitgang. Heb ook een week drukverband gehad, maar mag 6-8 weken niet tillen. Autorijden mag pas weer als ik mijn arm kan strekken. Ben best wel onthand en mijn werk (thuis en op kantoor ) stapelt zich behoorlijk op.Hendrien schreef:Zo'n fractuur had ik een paar jaar geleden ook! Gelukkig was het niet zo'n ernstige. Een week drukverband gehad en toen ben ik maar gewoon weer aan het werk gegaan. Ging best goed, maar bleef wel een beetje pijn doen en kraken. Daarna ben ik flink gaan zwemmen en dat hielp super goed. Toen is het helemaal over gegaan.merel schreef:Inderdaad naar helma. Kan voor veel verdriet zorgen.
Mijn nieuwste aanwinst is een radiuskop fractuur. Erg vervelend gevallen afgelopen zaterdag.
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Ik heb vier zussen. En 1 broer. Vrijdag kwamen ze allemaal eten ( uitgezonderd de zus in Canada). Het is inderdaad gezellig om zussen te hebben. Al trek je met de een wat meer op dan met de ander; het blijft toch speciaal.merel schreef:Je boft met het hebben van een zus. Had mij ook leuk geleken. Met een zus deel je toch andere dingen dan met broers.helma schreef:Weet je hoe jammer het is als je zus in Canada woont! Je ziet elkaar zo weinig!
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Naar zeg! En helaas ook wel herkenbaar. Bij mij schiet het ook nog helemaal niet op, ondanks de fysio. Wordt sinds vorige week weer erger. Het is inderdaad lastig in je dagelijks leven. Sterkte!!merel schreef:Helaas duurt het mij mij wat langer. Al merk ik zeker wel vooruitgang. Heb ook een week drukverband gehad, maar mag 6-8 weken niet tillen. Autorijden mag pas weer als ik mijn arm kan strekken. Ben best wel onthand en mijn werk (thuis en op kantoor ) stapelt zich behoorlijk op.Hendrien schreef:Zo'n fractuur had ik een paar jaar geleden ook! Gelukkig was het niet zo'n ernstige. Een week drukverband gehad en toen ben ik maar gewoon weer aan het werk gegaan. Ging best goed, maar bleef wel een beetje pijn doen en kraken. Daarna ben ik flink gaan zwemmen en dat hielp super goed. Toen is het helemaal over gegaan.merel schreef:Inderdaad naar helma. Kan voor veel verdriet zorgen.
Mijn nieuwste aanwinst is een radiuskop fractuur. Erg vervelend gevallen afgelopen zaterdag.
- J.C. Philpot

Van Marktplaats. Tom Wright - What st Paul really said.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... &start=225J.C. Philpot schreef:
-
De prachtige cd van het jaarlijkse Eindejaarsconcert(voor de 5e keer) in de Doelen in Rotterdam!
We mochten er afgelopen december voor de 5e keer bij zijn en nu nagenieten doormiddel van de cd!
We mochten er afgelopen december voor de 5e keer bij zijn en nu nagenieten doormiddel van de cd!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
- J.C. Philpot
Als ik hem aan het lezen ben, zal ik hem in de door jou genoemde topic neerzetten.Posthoorn schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... &start=225J.C. Philpot schreef:
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield

zojuist verschenen: 3e druk Weerklank
~~Soli Deo Gloria~~
Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.J.C. Philpot schreef:Als ik hem aan het lezen ben, zal ik hem in de door jou genoemde topic neerzetten.Posthoorn schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... &start=225J.C. Philpot schreef:
Ik heb er op geklikt, maar kom geen reacties over dit boek tegen.....Posthoorn schreef:Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.J.C. Philpot schreef:Als ik hem aan het lezen ben, zal ik hem in de door jou genoemde topic neerzetten.Posthoorn schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... &start=225J.C. Philpot schreef:
Mei 2016?Terri schreef:Ik heb er op geklikt, maar kom geen reacties over dit boek tegen.....Posthoorn schreef:Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
- J.C. Philpot
Zojuiat gearriveerd met de post:

George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
Ik heb ze gezien. Wright staat inderdaad dichter bij de visie van de vroege kerk als bij de 16e eeuwse visie vanuit de Reformatie.Posthoorn schreef: Heb je de posts over het boek van Wright gelezen? Want daar ging het me om.
George Whitefield
George Whitefield
- Dodo
Een werkende internetverbinding voor zoon. Er moest een kabel door de muur, het gat was echter niet groot genoeg. Stekkertje er af geknipt, want "je zet er zo een ander stekkertje op". Ach, ach, ach, wat een gepruts, acht onwillige draadjes in de juiste volgorde in zo'n stekkertje schuiven. Oudste heeft een internetopleiding gedaan, maar zag er ook geen gat in. Hij werkt al jaren in de kaas inmiddels. Dus jongste zou het doen, hij heeft een vaste hand en scherpe ogen. Het lukte hem ook niet, en hij raakte er aardig gefrustreerd van. Dus toen heb ik het toch zelf maar weer geprobeerd, en eureka! Het zit.
Nu ben ik toch wel een beetje trots op mijzelf.
Nu ben ik toch wel een beetje trots op mijzelf.