Curatorium OGG
Re: Curatorium OGG
Moet je om voor de commissie van onderzoek te verschijnen al lid zijn van de OGGIN? Of kan een PKN/HHK'er na acceptatie nog overkomen?
De normale gang van zaken is: eerst lid worden.Moderamen schreef:Moet je om voor de commissie van onderzoek te verschijnen al lid zijn van de OGGIN? Of kan een PKN/HHK'er na acceptatie nog overkomen?
Het duurt wel lang voordat het nieuws naar buiten komt? Was het afgelopen maandag inderdaad vergadering?mark85 schreef:Weet er iemand iets?
Vandaag vergadering namelijk.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Heb niks van die strekking in het laatste Kerkblad zien staan. Verschijnt volgende week weer.Bruna schreef:Het duurt wel lang voordat het nieuws naar buiten komt? Was het afgelopen maandag inderdaad vergadering?mark85 schreef:Weet er iemand iets?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
-
Vandaag vergadert de commissie van Onderzoek van de Oud Ger Gem. Werd gisteren voor gebeden bij ons in de kerk.
Wordt dit niet aangekondigd in kerkblad?Reforummer schreef:Vandaag vergadert de commissie van Onderzoek van de Oud Ger Gem. Werd gisteren voor gebeden bij ons in de kerk.
Mark85 heeft de datum al 2 jaar op rij een week eerder namelijk.
Ik hoop dat er toegelaten worden.
-
Er is een student toegelaten: dhr. De Boer uit Urk!
http://www.rd.nl/kerk-religie/oggin-lat ... -1.1371353Reforummer schreef:Er is een student toegelaten: dhr. De Boer uit Urk!
-
Derde Urker op rij...Bruna schreef:http://www.rd.nl/kerk-religie/oggin-lat ... -1.1371353Reforummer schreef:Er is een student toegelaten: dhr. De Boer uit Urk!
http://oudgereformeerdegemeenten.nl/
Toch wel bijzonder dat de laatste jaren alleen Urkers toegelaten worden! Waar zou dat aan liggen?
Ik weet van enkele OGG'ers dat ze sterk op Urk betrokken zijn. "Het Urkerland" krantje kom ik zelfs op Zeeuwse tafels tegen.Hendrien schreef:Toch wel bijzonder dat de laatste jaren alleen Urkers toegelaten worden! Waar zou dat aan liggen?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Re: RE: Re: Curatorium OGG
Heeft een paar keer in het kerkblad gestaan hoor. Rond de tijd dat men zich kon aanmelden.emigrant schreef:Heb niks van die strekking in het laatste Kerkblad zien staan. Verschijnt volgende week weer.Bruna schreef:Het duurt wel lang voordat het nieuws naar buiten komt? Was het afgelopen maandag inderdaad vergadering?mark85 schreef:Weet er iemand iets?
Voor de OGG wel fijn dat de preekbevoegdheid daar zo snel ingaat. Is op dit moment wel een beetje een noodsituatie met predikantenleeftijden en ziekten.
Ik denk dat het een beetje voor de hand ligt, als je weet dat Urk de grootste Oud Gereformeerde Gemeente in Nederland heeft?Hendrien schreef:Toch wel bijzonder dat de laatste jaren alleen Urkers toegelaten worden! Waar zou dat aan liggen?
Volgens mij toch wel? Als ik abuis ben, corrigeer me dan.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Urk is de op een na grootste, de grootste is Krimpen aan de IJssel-DIA- schreef:Ik denk dat het een beetje voor de hand ligt, als je weet dat Urk de grootste Oud Gereformeerde Gemeente in Nederland heeft?Hendrien schreef:Toch wel bijzonder dat de laatste jaren alleen Urkers toegelaten worden! Waar zou dat aan liggen?
Volgens mij toch wel? Als ik abuis ben, corrigeer me dan.