Gekocht of zelfgebreejen?helma schreef:Geitenwollen sokken :-). Lekker warm.

Ik heb van die fleece sokken, zijn heerlijk warm en zacht, maar ze rekken snel uit aan de boorden.
Gekocht of zelfgebreejen?helma schreef:Geitenwollen sokken :-). Lekker warm.
Dus je hebt 50 cent betaald voor een plastic pasje dat ook gratis als app op je mobiel had kunnen staan. Tja, het kan... De gratis tompouce is natuurlijk wel een lokkertjeMara schreef:Een pasje.... de hoeveelste![]()
Deze keer van de Hema.
Op mijn verjaardag krijg ik dan een gratis tompouce.![]()
Ik kom niet zo heel vaak in deze winkel, maar zeker wel voor panty's, ondergoed, of wijn.
Het assortiment is de laatste jaren drastisch gewijzigd, waardoor ik het niet meer zo kan vinden daar.
Natuurlijk kan dat! Want je hebt dan waarschijnlijk wel iets meer privacy dan bij de app. En voor een mobiel (smartphone) betaal je waarschijnlijk ook iets meer dan voor dat pasje.Hendrikus schreef:Dus je hebt 50 cent betaald voor een plastic pasje dat ook gratis als app op je mobiel had kunnen staan. Tja, het kan... De gratis tompouce is natuurlijk wel een lokkertjeMara schreef:Een pasje.... de hoeveelste![]()
Deze keer van de Hema.
Ik kom niet zo heel vaak in deze winkel, maar zeker wel voor panty's, ondergoed, of wijn.
Het assortiment is de laatste jaren drastisch gewijzigd, waardoor ik het niet meer zo kan vinden daar.
Jij gaat er gemakshalve van uit dat iedereen apps download?Hendrikus schreef:Dus je hebt 50 cent betaald voor een plastic pasje dat ook gratis als app op je mobiel had kunnen staan. Tja, het kan... De gratis tompouce is natuurlijk wel een lokkertjeMara schreef:Een pasje.... de hoeveelste![]()
Deze keer van de Hema.
Uhhh... wat is duur?Mara schreef:Jij gaat er gemakshalve van uit dat iedereen apps download?Hendrikus schreef:Dus je hebt 50 cent betaald voor een plastic pasje dat ook gratis als app op je mobiel had kunnen staan. Tja, het kan... De gratis tompouce is natuurlijk wel een lokkertjeMara schreef:Een pasje.... de hoeveelste![]()
Deze keer van de Hema.
Ik heb een simpele mobiel die kan bellen en berichtjes kan sturen, dat is voldoende. Ik hoef geen duur maandabonnement en een overdaad aan apps.
Enne... die tompouce lust ik niet eens. De smiley was bedoeld voor degene die hem wel lekker vindt.
Zo ik ben helemaal niet jaloers hoor!helma schreef:Ticket voor een reis naar Canada DV September, samen met mijn jongste zus ga ik naar mijn zus in Canada. Blij mee!
Ja ja helma ik weet het hoor!!helma schreef:Weet je hoe jammer het is als je zus in Canada woont! Je ziet elkaar zo weinig!
Als je buiten de grote vakanties gaat, is dat tegenwoordig niet meer zo moeilijk.helma schreef:Gelukkig maar :-) We hebben trouwens een erg voordelige reis gevonden.