Goed voor de stoelgang zo'n vergiet vol.....Mara schreef:Ik kreeg bramen van iemand, een vergiet vol grote zwarte zoete.
Bij het ontbijt heb ik ze door mn yoghurt gedaan, en zonet heb ik een schaal roomijs met bramen op.![]()
Ze zijn niet zo lang goed te houden helaas, dus het is even dooreten.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Ik hoef ze niet in mn eentje op te peuzelen.emigrant schreef:Goed voor de stoelgang zo'n vergiet vol.....Mara schreef:Ik kreeg bramen van iemand, een vergiet vol grote zwarte zoete.
Bij het ontbijt heb ik ze door mn yoghurt gedaan, en zonet heb ik een schaal roomijs met bramen op.![]()
Ze zijn niet zo lang goed te houden helaas, dus het is even dooreten.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Weer ruimte om een toekomst op te bouwen.... urgentie gekregen voor een woning. Dankbaar.
Fijn @Lassie, gefeliciteerd!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dus het huisje zit er nu echt aan te komen begrijp ik? Hopelijk voor de kerstdagen.
Fijn voor je, Lassie.
Fijn voor je, Lassie.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Voor de kerstdagen weet ik niet. We gaan het zien en mee maken. Urgentie is geldig t/m mei 2017.
Voor de kerstdagen weet ik niet. We gaan het zien en mee maken. Urgentie is geldig t/m mei 2017.
Lassie schreef:Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Fijn Lassie!
- Dodo
Fijn! Een eigen plek is veel waard.Lassie schreef:Ja... het is dan wel een etage woning. Maar die heb je hier in de stad veel.
Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
Nog een vreugde: mijn anders begaafde neef van 19. Hij ging vanmorgen (zelfstandig) met de trein naar den Dolder en vroeg of we wilden bidden voor veilige wegen. En of hij later voor altijd bij de Heere mag komen.
Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: Kleine vreugden
Zou maar zo kunnen! Ik heb er twee neefs wonen. Het is daar goed toeven.-DIA- schreef:Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
Re: RE: Re: Kleine vreugden
Sinds het overlijden van mijn ouders zie ik mijn neven en nichten (helaas) minder. Dat is, als ik zo mijn oor te luisteren leg, overal bijna het geval. Het verwaterd.helma schreef:Zou maar zo kunnen! Ik heb er twee neefs wonen. Het is daar goed toeven.-DIA- schreef:Mijn 'anders begaafde' neef zit daar ook in Den Dolder. Misschien kennen ze elkaar wel!helma schreef:Maandagmorgens vroeg in het zwembad, als mensen naar je toezwemmen om te vertellen over de preek.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat gaat inderdaad meestal zo. Ik zie ze nu nog af en toe op een begrafenis van een oom of tante. Over een paar jaar is dat voorbij en dan zie je ze helemaal niet meer. Soms wel jammer ja.
Na enkele maanden weer de was buiten drogen! Viooltjes en andere lentebloemen in mandjes en potten gedaan.