Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- Dodo
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een burn-out, Samanthi? Dat is niet best. Sterkte!
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Mmmmm....dat is minder goed nieuws! En nu? Gas terugnemen?samanthi schreef:
Een burnout
- Bonny
- Contacteer:
Is dat zo'n strelefoon, of zo'n moderne aai-phone?-DIA- schreef:Een ding
Samsung staat erop.
Het is een ding die ik bijna bij iedereen al gezien heb.
Men noemt het wel een mobiel.
Er schijnt veel toverij en ander kwaad mee gepleegd te kunnen worden.
Wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten met een pc die aangesloten is op het wereldwijde web.
Maar ja ik snap het nog niks van.
Het werkt in ieder geval wel om mee te bellen.
Daarvoor was tie eigenlijk bedoeld
Maar al die toeters er bellen... tja wat moeten we ermee...
Maar men zegt: Je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken.
The Groom's still waiting at the altar
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Ik moet idd gas terug nemen en (leuke) dingen doen om mijn accu op te laden.helma schreef:Mmmmm....dat is minder goed nieuws! En nu? Gas terugnemen?samanthi schreef:
Een burnout
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Een leuk bedrag van de Zweedse belastingbetalers om de komende jaren wat meer tijd aan onderzoek te besteden en een AiO aan te nemen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Hier noemen we dan ook wel eens een 'wrieftelefoon'.Is dat zo'n strelefoon, of zo'n moderne aai-phone?
Hier een 'veeg-plaat'Ouddorp schreef:Hier noemen we dan ook wel eens een 'wrieftelefoon'.Is dat zo'n strelefoon, of zo'n moderne aai-phone?

Ja, maar ik heb de draai van de aai nog niet te pakken. Of ik het te hard of te zacht doe weet ik niet.Bonny schreef:Is dat zo'n strelefoon, of zo'n moderne aai-phone?-DIA- schreef:Een ding
Samsung staat erop.
Het is een ding die ik bijna bij iedereen al gezien heb.
Men noemt het wel een mobiel.
Er schijnt veel toverij en ander kwaad mee gepleegd te kunnen worden.
Wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten met een pc die aangesloten is op het wereldwijde web.
Maar ja ik snap het nog niks van.
Het werkt in ieder geval wel om mee te bellen.
Daarvoor was tie eigenlijk bedoeld
Maar al die toeters er bellen... tja wat moeten we ermee...
Maar men zegt: Je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken.
Het deert me ook niet echt, het belangrijkste is dat ik weer bereikbaar ben in geval van een telefoonstoring.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
19 kippenpoten gekregen van vrienden. Altijd leuk zo'n kadootje.
Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
Gif vind ik een beetje riskant met een huisdier die wat mij betreft liever niet het loodje legt.
Gif vind ik een beetje riskant met een huisdier die wat mij betreft liever niet het loodje legt.
Een muis is lichtelijk van een leeuw te onderkennen. Veelal maakt een leeuw een wat meer rumoerZita schreef:Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
dan een muisje. Een rat zit daar ongeveer tussenin.
Misschien de gemeente bellen voor ongediertebestrijding? Of de brandweer? Of misschien de zeehondencrèche in Pieterburen? Of een dierenpension? 112 bellen is altijd prijs!

Sterkte!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Dodo
Zet een muisvriendelijke val neer. Leg er chocola in. Muizen zijn DOL op chocola! En als je de muis weer los laat, fiets dan eerst een kilometer of zo. Anders is hij eerder thuis dan jij.Zita schreef:Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
Besmeer een paar broodkorstjes met pindakaas, echt, muizen zijn er dol op, hebben wij ontdekt.Zita schreef:Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
En haal een poes bij het asiel, heb je nooit meer een muis in huis.
Tenzij je zo'n kluns krijgt als wij, die nam een muis mee naar huis en liet hem binnen los.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA- schreef:Een muis is lichtelijk van een leeuw te onderkennen. Veelal maakt een leeuw een wat meer rumoerZita schreef:Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
Misschien de gemeente bellen voor ongediertebestrijding? Of de brandweer? Of misschien de zeehondencrèche in Pieterburen? Of een dierenpension? 112 bellen is altijd prijs!![]()
Sterkte!

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Nee nee DIA, het is 114 red een dier .........-DIA- schreef:Een muis is lichtelijk van een leeuw te onderkennen. Veelal maakt een leeuw een wat meer rumoerZita schreef:Een muis in huis. Of een leeuw. Of nog iets anders. Het rent 's avonds over het plafond, maakt daarbij heel veel herrie en piept. Bah.
Misschien de gemeente bellen voor ongediertebestrijding? Of de brandweer? Of misschien de zeehondencrèche in Pieterburen? Of een dierenpension? 112 bellen is altijd prijs!![]()
Sterkte!